Amerikanın Keskin Nişancı Tüfeği CheyTac Long Range

3 05 2008

CheyTac Intervention .408 caliber M100

CheyTac LRRS, including Intervention M200 rifle with scope,

Caliber: .408 CheyTac

Operation: manually operated rotating bolt action

Barrel: 762 mm (30″)

Weight: 12.3 kg

Length: 1400 mm (stock retracted), 1220 mm (stock collapsed)

Feed Mechanism: 5 rounds detachable box magazine


İşlemler

Information

12 responses

25 01 2009
furkan

ya anlamırum intervention m200 başka bi kaynakta 2400 m menzil gösteriyo bi açıklama yaparsanız sevinirim

26 01 2009
gökhan

bu tüfeklerden söylentılere göre TSK ‘de 11 adet varmış

4 03 2009
necip türkoğlu

arkadaşlar bu silahtan 11 adet bizimkilerin elinde var dünya çapında 13 adet üretilmiştir.Bunun ispatı ise bu silahın bizde olduğunu duyan yunan savunma bakanlığı karşı tedbir için yeni sniper tüfeği üretmeğe çalışıyorlar.ilginiz için sağolun.elazığ

4 03 2009
necip türkoğlu

arkadaşlar bu silahtan 11 adet bizimkilerin elinde var dünya çapında 13 adet üretilmiştir.Bunun ispatı ise bu silahın bizde olduğunu duyan yunan savunma bakanlığı karşı tedbir için yeni sniper tüfeği üretmeğe çalışıyorlar.ilginiz için sağolun.elazığ NECİP TÜRKOĞLU…

11 03 2009
faik

ARKADAŞLAR TESCİLLİ MENZİLİ 2280 METRE 650 YARD(594,36MT) DAN 5 MİLİMETRELİK ÇELİK LEVHAYI DELMİŞTİR. ÇOK PROFESYONEL BİR SİLAHTIR.ÖZEL KUVVETLER MENZİLİ 1200 METRE OLAN KANASLA 2000 METREYE ADAM TANIMAZLAR BİDE BUNUNLA DÜŞÜNÜN NE YAPARLAR.SELAMLAR

31 03 2009
yusuf altunbay

amma sallıyosunuz he yok kanasla 1200 m atarlarmış
bizde ingiliz yapımı accurasy keskin nişancı tüfeği var m200 bilmiyorum accurasinin tanesi 80000 usd idi bizim taburda 1 tane vardı tsk dada fazla yokmuş iç güvenlik tugaylarına dağıtmışlardı operasyona çıkacak tabur accurasyyi devr alıyordu silah 11,5kg mürettebati 2 kişi nişancı uzm.çavş yardımcısı çavuştur güzel silahtır ama hiçbir keskin nişancı tüfeği dragunovun yerini tutamaz hafiftir uzun menzillidir kolay taşınır tutukluk yapmaz

3 04 2009
emre

şunu bi izleyin ne 13 adedi binlerce var bundan
hatta abd de sivillerin kullanması bile yasal🙂

23 04 2009
Rmco

ya burda gösterilen silahların çoğu yalan zaten. consept otomobil modeli gibi düşünün bunları yani. tsk’nın elinde birçok keskin nişancı silahı var benim bildiğim dragunow canas ve Accuracy’dir.
Accuracy silahının özellikleri ise silah ingiliz yapımıdır,silahın üstündeki dürbün alman yapımıdır silahın mühimmatları ise finlandiyada üretilmektedir. yani silahın üç temelininde üretim yerleri farklı. Silahın çapı 8.59 mm’dir. 6 yiv 6 setten oluşmaktadır
etkili menzili maximum 1500 m’dir. silah son(azami) menzili ise 6000 m’yi geçer. şarjör kapasite 5’dir . ağırlı sadece silah 9.0 kg’dir. + dürbün+çatal ayak+dolu şarjör 11,5 kg’dir. askerliğim dönemimde taburumuzda 2 adet vardı. silahın üstündeki dürbünün değeri silahtan pahalıdır. siahaın değerikesin bi bligi deiğl ama 50-60 bin dolar civarındadaır. uzamanlar tarafında veya eksliklğinde ise askerler taradından kullanılır ayrıca hkps cihazı vardır rüzgarı nemi sıcaklığı ve bir cok şeyi ölçer yüksek çözünürlükte zoomlama yapar

11 06 2009
Hakan

Rmco yorumun için sağol her şeyi açıkladın. Silah gerçekten profesyonel işi. Fakat çok ağır. Ordunun dışında kullanılması biraz abes kaçar. Onun yerine kullanılabilecek en iyi silah denildiği gibi Dragunov’dur…

19 09 2009
tetikçi

ya arkadaşlar bundan bulamazmıyız acaba çok ihtiyacım var bizim köyün evin çatısına kursam karşı dağda çok güzel domuz ayı kurt vb.. vursam çok süper olurdu ama onun mermisini almaya kalksak neredeyse vuracagım hayvanıcanlı satsam etmez öle deilmi ya kuracaksın evin üstüne sabitleyeceksin vallaha nereden geldigi bile belli olmaz merminin ama şunu söleyeyim mükemmel bir keskin nişancı tüfeği verecekler doğudaki askerlerimizin bordo berelelirine kuracaklar dağlara gabara felan bak sonrakiçümbüşe pkk napar sonra

31 10 2009
murat

çooooooooooooook kötü biz türküz şerefliyiz şerefsiz degiliz

6 12 2009
keskinci

la dangalak ne çok kötü.adam sana kötü bişey demediki.askerlere bu silahtan verilse keşke dedi.neymiş o çoooooooooook kötü olan pis pkk lı

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: