Sarsılmaz Professional 15+1 tabancası yerli üretim

1 05 2008


İşlemler

Information

5 responses

25 07 2008
u 571

sarsılmaz 2000 güzel bir silah uçak yapımında kullanılan bir metal türünden yapılıyor böylelikle çok afiftir taşıması kolaydır.
2008 yılının polis adaylarında çok sık görülür 🙂

16 01 2009
Sedat

Ben aldım silah iyi ama cok uzun simdi mont ceket kapatiyo ama yazin ne yaparım bilmem alan iyi düsünsün

30 01 2009
enes

ben aldım hiç memnun kalmadım silahım tutukluk yapıyor
bir sarjörde 5 sefer silah tutukluk yapar mı.yapmaz demeyin profesyonel yaptı.şimdi gönderecegim sanayisine.birde vekalet verip aldırdıgım insan bana mp5 mermisi atacaksın diyor.ne sacma sey alırken bu yazmıyordu,mp5 atacaksın diye

17 09 2009
timci

üf hocam silaha bak ya.tak bi dürbün kanasa bile gerek kalmaz.iki kilometreden zımbalarım bununla

26 11 2009
musa

ben almayi düşünüyorum kullanan varsa bilgilendire bilirmi ?

Bir Cevap Yazın

