Sarsılmaz Combat Master tabancası

1 05 2008


İşlemler

Information

25 responses

17 07 2008
hacı

avrupai bi görüntüsü var.güzel görünüyor.

30 08 2008
BARIŞ BULUT

combat master hakkında merak ettiğim bir tek konu var ; mermi kovanını yandan mı yoksa üstten mi bırakıyor

30 08 2008
BARIŞ BULUT AFYONKARAHİSAR

çok güzel ve kaliteli bir silah. elinize aldığınızda hissedeceksiniz hafifliği ve kaliteyi

30 08 2008
BARIŞ BULUT AFYONKARAHİSAR

bu arada mermi kovanı yandan atıyor

4 09 2008
BARIŞ BULUT AFYONKARAHİSAR

combat master polimer gövde , unutulmamalıdır ki dünyaca ünlü glock ve walter da polimer dir kaliteleri ortada …

5 10 2008
Ali Sapan

bu silahı gözüm tutmadı avrupa silahları kadar kaliteli değil bence çöpe atsınlar kullanan tanıdıklar bir b……. yaramaz diyorlar.. Alacak arkadaslar aman sarsılmaz almayın ya maazallah namlu elinizde kalırsa.. ne yaparsınız

18 05 2009
kadir

o zaman o bi b…..a yaramaz diyen tanıdıkların gitsin yabancı marka alsın.Kullanan adam iyi diyo sen tipini beğenmedim diyosun simit wessonda da tip yoq ama kalite

21 08 2009
USAIN

NAMLU ELİMZDE KALIRSA KARDEŞ GEREKENİ BİZ BİLİRİZ SANIRIM SEN CANINI SIKMA BİDE KULLANDIĞIN MARKAYIDA YAZ BELKİ SEN RAKİP FİRMADAN YAZIYON ÇILGIN UZMAN

9 09 2009
Osmanlı

Yanlış Bilgi Vermeyelim Hafif Sol Vuruyor Diğer Çalışma Aksamları Mükemmel Ömür Boyu Garantisi Var…

2 12 2008
şeref keskin

arkadaşlar ben bu silahı kullanıyorum ve çok memnunum gerçekten süper bi makina adamlar fena yapmışlar inanın arka arkaya 5 jarjör boşalttım banamısın demedi. hem arkadaşımın dediği gibi kötü bi makina olsa sarsılmaz neden ömürboyu garanti versinki dimi ama? saygılar iyi günler

15 01 2009
ısmaıl

ben ısmaıl 6 ay once evlendım bu arada burası gazıantep ben bu sılahla tam 1600 merı sıktım yanı 32 kutu 2 gunde hayatımda 2 makına gordum 1.orta caplı(alman pn 18) 2.combat master manyak cıkarıyorlar

27 02 2009
hüseyin

arkadaşlar compact master modelini almak istiyorum.önerileriniz nedir?

24 10 2009
muhammet

ben uzman jandarmayım kanka.harikulade bir silah gerçekten hem boyutu küçük hamda 16 fişek alabiliyor.bir tek namlusu demir.diger aksamları plastik bi nevi glok gibi.almaya niyetin olursa adresim uzm-adigeqhotmail.com. bizim personelde var kendisi 2008 eylülde aldı.şuanda sıkışık oldugundan satacak sadece 15 fişek atılmış halde.kutusuu ve garanti belgesine kadar duruyor tavsiye ederim 10 numara tabancadır.zaten aldıgında ne demek istedigimizi kendinde göreceksin kib.

5 03 2009
şeref keskin

hüseyin kardeş ben kullanıyorum bu makinayı gerçekten tavsiye ederim sesi ve çalışması mükemmel fiyatıda çok diil zaten şu an sarsılmazın elinde varmı bilmiyorum ama ?sen genede git makina kimyayaben aldıımda fiyatı 1,700 tl .ydi bag zaten ismail arkadaşımda yazmış zaten 2 günde 1600 mermi bu nedemek biliyonmu ben daha önce sig sauer ve brovning kullandım inan bana combat onlardan kesinlikle aşşa bi silah diiil şimdiden hayırlısı olsun allah kötü gün gösteripte kullanmayı nasip etmesin (amin)

5 03 2009
şeref keskin

bu arada allah mesut etsin ismail kardeş bende istanbuldan

6 03 2009
zekeriya

bence oyuncak tabanca gibi duruyor

25 04 2009
mustafa atay

sarsılmaz serisinin içerisinde bir profesyonel iki commat master valter den sonra bu seriler gelir
kullanmaya değer

25 04 2009
mustafa atay afyonkarahisar

deneyin

22 06 2009
tangomen

ben de var kullanıyorum silah ilk önce çok hafif ve unutmayın ki türkiyede yapılıyor ve benim kullandığım silahlarda en problemsizi ve çok emniyetli tavsiye ederim.

22 06 2009
tangomen

arkadaşlar aynı astra gibi namlu kısa ve tabanca atış silahı dereceli namluya lazer pointer ve fener yakılabiliyor anlıyacağınız tam bir tim silahı şuan da dünyada bu tür silahlar tutuluyor hafif ve etkili.size bir anımı anlatmak istiyorum silahı memleketime götürdüm bir akrabama verdim bir şarjör boşalttı sonra hiç bir şey yokmuş gibi tabancayı verdi ben jarjörü çıkartıp dolu şarjörü takarken anladı meğer kukusıkı sanıyormuş şaşırdı kaldı o kadar hafif yani oda aldı çok memnun…………

22 06 2009
tangomen

birde bu silah kurtlar vadisinde kullanıldı büyük iskender kullandı adamını inanmadığı için vurduğu bölümdü…..

24 08 2009
cemil günister

arkadaşlar bu silaha takılan laser pointerini ucuza alabileceğimiz bir yer bilen var mı 800 tl den bahsediyorlar biz makineyi aldık o fiata teşekkürler

29 08 2009
yunus

ARKARDAŞA BEN 3 HAFTA ÖNCE ALDIM SANDIĞIMDANDA MÜKKEMEL ÇIKTI SESİ HARİKA ADETA G3 GİBİ 60 TANE PEŞPEŞE ATTIM TUTUKLUK KESİNLİK LE YAPMADI ALANLARA TAVSİYE EDERİM GÖREN ARKADAŞLAR OYUNCAK SANIYORLARDI ONLARDA ŞAŞIRDI SONRADAN

29 08 2009
kaancan

arkadaşlar bu combat master in geri tepmesi nasıl bilen varmı hs2000 ve bu combat master arasında kaldım hangisini alsam

9 09 2009
Osmanlı

Tepmesi azaltılmış..

Bir Cevap Yazın

