İşte yerli Silahımız Yavuz 16

28 04 2008

Yavuz 16 tabanca türkçe yavuz şirketin bir nisbeten son günlerdeki gelişmesidir. Onun Temel değişik yavuz 16 itibar et ünlü italyan sonrada yakınca patterned Beretta 92fs tabanca Birçok görsel farklıda ayrıca mevcutur olmasına rağmen Versiyon. Son ihaleleride alan firma Türk Silahlı Kuvvetlerine ve Emniyet teşkilatına bu silahı vermektedir.

Dik olarak kilitleyen parçayı yan yatıran walther p38 tipi kullanan tabancayı süsle Fıçıyı kilitleyip kaydırın. Bunun gibiyi örnek al itibar ettik zaman ve pudralık beretta tipi kullan Açık üst kaydırır , bunun gibiyi örnek alırken bora olarak ve zirve kullandı , eklenmiş üst kaydırır Küçük çıkarma pencere sağda. Internally bu tabancalar temel olarak Benzer birbirleri. Yavuz tabancanın tetiği çift etki tip Maruz çekiç ve iki elini de kullanabilen slayt safety/decocker manivelalar yükseldiler.


İşlemler

Information

12 responses

29 06 2008
TAHA

sılahı tanıtana once turkce ogretın ne yazdıgı anlasılmıyor….

21 08 2008
El TURCO

katılıyorum önce türkçesini düzeltmesi lazım ama kanuni baretta f92s modelinin kopyası olmakla veraber bir çok yeniliğide var tamamiyle Türk işçiliğinin izlerini taşımaktadır. tamamiyle ergonomik olup orjinalinde daha hafiftir. Ve daha isabetli atışlar yapabilmektedir. Uzman kullanıcılarının elinde

11 10 2008
harun

zigana sporttan sonra buda çok güzel bir silah bizim mühendizlerimiz ve diger arkadaşlarımız bir mükkemmele imza atmışlardır onları teprik ediyorum we bizim ülkemizde yabancı silahların degil kendi yerli sikahlarımızın kullanılmasını istiyorum herkese teşekürler
başarılarınızın devamını dilerim

11 10 2008
arif

silah cok mükemmel benimle baglantıya gecerseniz arkadaslarım ve ben almak istiyoruz. numaram 5055009255 yalnız acıklamalar düzgün degil arkadaslara katılıyorum

11 11 2008
teoman

poligonda her iki silahi da denedim yavuz la hep karavana attim kanuni ile bos atmadim cogu tam 12 den gitti mermilerin
kanuni 14 lü cok uygun bana göre elime iyi yatti tabii bu kisilere göre degisebilir

20 12 2008
Nuri Ok

Arkadaşlar ben şu sıralar bir silah almak istiyorum. Tabiki ruhsatlı olacak bu. Ancak çok kararsızım. Zira yavuz 16 Kanuni kafama yattı. Bu silah bir nevi barettanın taklidi. Geçenlerde bir polis memuru, barettanın kesinlikle yerini tutmayacağını, yavuzu eline al salla içinde namlu sallanır. Ancak Hakiki barettada bunu görmek mümkün değil dedi. Daha keskin bir soru sorayım: İtalyan barettanın yerini tam olarak bu silah doldurur mu. bu teknik bir soruydu. İtalyan barettanın şu anda sıfırı dört beşbin YTL, Bunu almak da istemiyorum hem pahalı hem de çatışmaya mı gireceğim. Benim işimi görmez. Uzman arkadaşlardan bilgi vermelerini rica ediyorum. Cevabı büyük bir merakla bekliyorum……….

yazman_08@hotmail.com

9 02 2009
asım

silah malzamesi çok adi azıcık düşmede malzeme kaybı oluyor, olay sırasında 2 atıştan sonra silah gerdi, okula gelen 5 silahın 4 çürüğe çıktı

11 03 2009
faik

NURİ OK KARDEŞİM POLİS ARKADAŞIN DEDİĞİNE KATILMIYORUM.NEDEN Mİ?TABANCA ALACAĞIN ZAMAN NAMLUDAN TUT MEKANİK AKSAMDAN SES GELİRSE İYİDİR VE GELMESİ LAZIM NEDENİ SİLAHIN MONTAJ PİMLERİNDE GENELLİKLE 1000/1 BOŞLUK VARDIR 2 ŞARJÖR PEŞPEŞE ATTIĞINIZDA ISINMADAN DOLAYI GENLEŞİP ŞİŞME YAPACAKTIR.YANİ DİKECEKTİR OYSA İŞİNİN EHLİ SİLAH USTALARI KULLANILACAK MERMİ KALİBRESİNE GÖRE 1000/2 PAY VERİR . ONDANDA SİLAHI SALLADIĞINIZDA SES GELİR.ALDATMASIN YARI YOLDA BIRAKMAZ.SAYGILARIMLA

8 04 2009
yavuz

çok güzel silah bu ya

16 04 2009
kenan

arkadaşlar ben bu silahı halen kullanıyorum bu silah benim için on numara bi silah türk mühendislerinin yapmış olduğu silahlar içinde çok güzel yere sahip
işim icabı kullanıyorum hiç yarı yolda bırakmadı bence deneyin 2 yıl oldu alalı daha bi defa bile tutukluk yapmadı bende

5 11 2009
erdi

vallahi nasıl silah yavuz 16 lı bilmem ,kullanmış değilim ama ben yerliden yanayım.benim amcam muhtar bu silahı taşıyor.hatta az öncede 3 şarjör attı.seside hiç tutukluk yapmış gibi değildi.ilerde allah izin verirse bende almayı düşünüyorum.allah kullanmasını bilene nasip etsin derim…

6 11 2009
hansditrih genşer

arkadaşlar benim yavuzum var.4 yıldır kullanırım.ama ağır geldi glock aldım.inanın yavuzun atışı daha iyi.yavuzla hiç kaçırmazdın glocka hiç alışamadım.yavuzla hiç tutukluğum da olmamıştı.ah yavuz ah

Bir Cevap Yazın

