İşte muhteşem ZIGANA T

28 04 2008

Tabancaların zigana serileri tisas trabzon silah sanayisi corpla türkiyede imal edilir 2001’den beri. Bu tabancalar kısıtladalar birçok güvenlik şirketle kullan Türkiye kadar biraz türk askeri birliklerle Farklı birçok diğer tabanca Bunların belirdikleri türk köken az çok özgün desen ve Bir bir var olan avrupalı tabancanın kopyası

Zigana Tabancalar kilitliler silahları işleden kısa geri tepmeyi süsle modifiye et Esmerleşen tip kilitleme sistem slayt kullanmaya kilitli hangi fıçıdır Bir geniş sürükle hangi çıkarma limanı çeker. Tetik ünite çift Maruz çekiçle aksiyon tip ve slayt emniyetli yükseldiler. Ilaveten bunlar Bir otomatik ateş etme toplu iğnesi engellediği tabanca özellik. Zigana m16 menşeydi çerçeve ve 126 mmdaki kısa underbarrel dustcoverle tabancanın versiyonu ppP 5 fıçı. Zigana t tabanca özellikler bir daha ağır ve hafifçe daha uzun Fıçının 130’a ayrıca uzadıldığı daha uzun dustcoverle kaydırıp çerçeveyi geliştirin Mm civarında 5 1/8. Sonunda zigana k pudralık versiyondur Zigana t tabanca slayt ve 103 kısalt 4 fıçı. Istifi iki katına çıkarın (standart) 15 toparlakın kapasiteyle dergileri ya da (uzat) 17 toparlak Tüm üç versiyon için aynı. Bir üç beneki taktığı tüm zigana tabanca özellik Görüş


İşlemler

Information

35 responses

5 05 2008
kaan

Hakikaten güzel bir silahmış…Helal olsun bizimkilere

17 07 2008
hacı

merhaba .3 seneyi aşkın zigana t kullanı yorum.atış hususunda problem çıkmadı diye bilirim.servis yönü çok iyi.silahı sattıktan sonra banane deyip çekilmiyorlar.gereken neyse yapıyorlar.biraz büyük bi silah ,bede ufak tefek değilim ,o yüzden güzel uyum sağlıyoruz.zigana t yi seviyorum,silahımı değiştirecek olsam aynı fabrikanın zigana f ni alırım.yabancı silahlara 3000,4000 dolar vermeye gerek yok.alırsanız yerli silah alın .hem garantili olur hem milli sermaye kazanır.saygılar.

18 08 2009
erdoğanoyur

sarsılmaz silahım hançer ikibin rayı kırıldı sarsılmaz bana 295 lira ücret çıkardı adamların söylediği şu silahtan kaynaklanan problem sizin hatanız yok bu nasıl firma kardeşime zigana almaya karar verdim çünki hakikaten silah a kalite lütfen bunu yayınlayın sarsılmaz rezil olsun

23 09 2008
ali

abı sarsılmaz alacasan profesyonel k2 alacan

12 12 2008
memili atar

zigana t üzerine silah tanımayorum iki yıldır kulanıyorum nişangahı hedefi vurması tartışılmaz arka arkaya ikiyüz mermi atım namluda silahta netahribat yaptı ne ısındı bence dünyanın enmükemel silahı

12 12 2008
mustafa

slm lar sarsılmaz bence turk markalarının en iyisi..başka bişe ye bence bulaşmayın saygılar

6 01 2009
memos

mrb zıgana talmayı dusunuyorumne dersınız

6 01 2009
ümit

bence zigana sport daha iyi ama sen bilirsin…

9 01 2009
serkan

slmm arkadaslar zıgana almayı dusunuyorumm ama??? hıcc kullanmadımm tavsıye edermısınız bide fıyatlarıı nerlerde??

11 01 2009
ümit

zigana t ve spor modelleri gerçekten süper amcalarım trabzondan yerinden aldık 1.250milyara ama başka yerde daha ucuzdur ama değer tişas türkiye çok güzel ve kalıteli

3 03 2009
cengiz

arkadaşlar türkiyede üretilen silahların çoğu cz klonu yani taklit. sarsılmazın silahlarının kalitesine gelince sarsılmaz yerli müşteriyi dikkate almıyor ihracatını yaptığı silahlarla iç piyasaya sattığı silahlar arasında kalite farkı dağlar kadar. ihracatında namlu soğuk dövme çelikken iç piyasaya çekme namlulu silahları satıyor.teknik servis ve müşteri ilişkileri ürünü satana kadar geçerli sattıktan sonra aynı ilgiyi bulamazsınız. şu an türkiyede stoeger marka beretta patentli vursan silah sanayiinde üreilen bir silah var şu an en kalite diyebileceğim bu ama zigana sport yapılı bir silah güçlü duruyor alt gövdede aleminyum alaşım var darbelere karşı dayanıksız 10.000 20.000 atışta sorun yaşatır çatlama olabilir ama bu sorunlar gideriliyor gösterişli bir silah alanlar memnun kompanstör temizlik açısından zorluk çıkarır. aleminyum bildiğimiz aleminyum deyil uçaklarda kullanılan aleminyumdur.amerikada bazı polis teşkilatları zigana kullanıyor aynı ülkede zigana t 1. seçilmişti yılın silahı olarak. teknik servis mükemmeldir müşterilere satış sonrası hizmet çok iyidir canikte öyledir.yavuz marka silahlar beretta taklididir pek sevmem eskiden çok kalitesizdiler emniyet ihalelerini kazanmış fakat kalitesiz oldukları anlaşılınca toplatılmıştı şimdi iyi ama ben kullanmak istemem. yerli silah olarak ben zigana ve caniki tavsiye edrim sarsılmaz sadece sizin silaha olan güveninizi sarsar silah alacaksanız tavsiyem çok iyi bilenlerden yardım almanız veye silah forumlarında tarafsız yorum yapan değerli silah ustalarının tavsiyelerini dinlemenizdir.unuymayın iyi silah hayat kurtarır kötü silah hayat karartır

11 03 2009
faik

CENGİZ ELLERİNE SAĞLIK KARDEŞİM KATILIYORUM

19 03 2009
zara

gerçekten zigana t çok güzel bir buçuk seneden beri kullanıyorum ya bişey sormak istiyorum siteye youm yazan tek kız benim kadınlar neden silah sevmiyor bilen varsa lütfen söyles,n

21 03 2009
hüseyin

Arkadaşlar ben zigana f in normal vatandaşa satılıp satılmadığını öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler.

4 04 2009
musa

slm ben zigana f tam otomatik almak istiyorum.ne zamana kadaar türkiyede satışı yasak.yada normalini alsam tam otomatiğe çevirme gibi bi ihtimal varmı. bilgi verirseniz çok sevinirim

21 05 2009
fatih

arkadaşlar herkesde bir yabancı silah hastalığı yapmayın yavvv zigana mükemmel herkese tavsiye ederim bir arkadaş zigana f sormuş şuan hala yasak tr için biliyorum diğer modelleri tam otomatiğe çeviriliyor saygılarımla

27 05 2009
sedat

slm arkadaşlar burada yazılan yoruların bazılarına katılıyorum özellikle cengiz arkadaşın yazdıklarına yabancı sermayeye kazandırmanın anlamı yok türkiyede çok hatta çok çok iyi silah üreten firmalar var bunlardan biri tisaş
ilk üretilenlerden birini aldım elime söktüm topladım silah çok iyiydi t modelinden bahsediyom tek kusuru bence kabzeyi ergonomik kaplama yapmamışlar gerisi enfes yazılanlara bir konuda katılmıyorum yahu arkadaşlar ben 8 senedir silah kullanıyorum daha 1000 mermi sıkmadım sormak istiyorum baretta 25000 mermi garanti veriyormuş neyinize yarayacak 20000 olsa ne olur nerde sıkacaksınız ı kadar mermiyi hem mermi fiyatlarından haberiniz varmı sonra yıllık mermi hakkınız belli hadi o kadarda el altından aldınız eeee kaç tane yapacak yıllık sonra silah öle bol keseden mermi atmak için değil kendinizi korumanız için gerekli olan bi ürün neyse bu kadar akıl hepimizde vardır herhalde ders veermek gibi olmasın
asıl konuya gelelim
silah almak isteyen arkadaşlara tavsiyem yerli ürünlerden vazgeçemeyin ne alrısanız alın birazda şans işidir bu olurmu olur arıza yapar nerde nasıl yaptıracaksınız yabancı silahları bunlar mercedes bmw gibi servis ağı her lde olan ürünler değil yerli ürünlerden zigana t zigana sport tavsiye edeceğim silahlardır ama taşırken sıkıntı yaşayabilirsiniz bunları büyük silahlar çünkü ama güçlü silahlar yabana atılmayacak kadar hemde zigana 45 kalibre silahları düşünmeyin bence mermi sıkıntısı yaşayabilirsiniz unutmayın 9*19 dan vazgeçemeyin acizane fikrim birde sarsılmazın profesyonel i var cengizin yazdığı gibi içeri farklı dışarı farklı yapıyolarsa düşünmeyin bile iyi silahlar bu profesyonel atış silahları ama daha önce kullanmaşı kişiler alışana kadar sıkıntı yaşarlar önündeki fazladan konulan parça dolu şarjör takıldığında kabzeyle namlu ön tarafındaki ağırlığı dengelemek içindir yani dolu şarjörü taktığınızda silahın onü hafif kalır kabzeye göre önu dengeler ve atışınızın hedefi bulmasına yardımcı olur neyse ben 1 yıl yavuz16 kullandım menun kalmadım şimdi baretta kullanıyorum ondanda memnun değilim bi kaç gün temizleme sıkıntı yaratıyor yani iyi bakım istiyor o nedenle keşke zigana olsaydı diyorum ve sözlerimi bitiriyorum alanlara hayırlı olsun şimdiden en yakın 15 arkadaşını yanından hiç ayırma yanlışta kullanma düşman olur onlar sonra unutma

1 06 2009
Metin BİLEK

Amerikada bütün testlerden geçip,beratta dahil bir çok firmayı geride burakan halis türk malı türk insanının da bir şeyler üretebileceğini kanıtlayan. bu silaha sahip olmak ayrı bir gurur veriyor. başarılarınız daim olsun. M.Bilek

1 06 2009
Metin BİLEK

Sedat bey ben daha önce mesleğim geregi f 96 beratta da kullandım o zaman 10000 mermi namlu ömrü garantisi vardı ABD polis teşkilatı bağzı bağzı bölümleri Zigana t 20000 mermi garantisi ile sunulunca nasıl olsa o kadar mermi atılmaz umuduyla 25000 e çıkardılar saygılar. M.Bilek

2 07 2009
orçun adak

bende almayı düşünüyorum ama konyada oturuyorum illaki trabzonda mı satılıyor

2 07 2009
orçun adak

bide illaki ruhsatmı olması gerekiyor ruhsatı olmayan alamaz mı

10 12 2009
Muro

ruhsatsiz olmaz delikanliyiz sonucda.TÜRKÜZ yamuk isler yapmayiz deyilmi

30 08 2009
tansu

zigana zigana zigana üç adım üç kesin sonuç.ben sanat okulu torna tesviye mezunuyum bu silahı alın.

18 09 2009
vurucu

yok bunun üstüne bi alet eline alip sıkıca kavramadan sakın tetige dokunmayın dikkat çok tepiyor

18 09 2009
emilyo butragenyo

kamyonculuk yapıp takoza işi düşen herkez bilirki zigana gibisi alemde yoktur

1 10 2009
nesip

slm arkadaşlar ya bende zigana t aldım acaba memnun olurmuyum bilmiyorum bilen biri varsa bana bir kaç şey söylesin

10 12 2009
Muro

dogru secim yapmissin aga .Ziganadan sasma

21 10 2009
erdoğan

3 senedirde kullanıyorum silahın kıralı zigana t dıyorum alacaklara da şimdiden hayırlı olsun

24 10 2009
ata

Yerli üretim silah alalım,kullanalım tamam, ama şu ziganayı övüp durmayın allah aşkına ya kardeşim,onlarca çeşit yerli üretim silah var.Ben işim gereği 24 yıldır silah taşıyorum,öncesini anlatmaya bile gerek yok karadenizliyim desem anlarsınız sanırım, yabancı marka hemde şu meşhur markalardan bir tabancam var ama taşımam,şahin 2000 var 17+1 sürekli yanımdadır,adeta benim bir parçam,birde hilkat garibesi ZİGANA T varki rezil ötesi, bana teslim edildiği gün alıştırma atışında 5 mermi attaım, daha doğrusu 3 mermi attım çünki diğer 2 sini patlatmadı, patlamayan mermileri şahin 2000 le sorunsuz attım ve atış alanındaki diğer arkadaşların ziganalarının patlatmadığı mermileride : ) Ayrıca alt gövde ve üst kapak takımında imalattan kaynaklanan freze hataları varki çok bariz dışarıdan görünüyor,öyle bir soğudumki tabancadan anlatamam.bastım yağı her tarafına kutusunun içerisinde yatıyor, sadece ZİGANA T almayı düşünüpte bize danışan insanlara imalat hatalarını gösterip onları bu silahı satın alma fikrinden vazgeçirmeme yarıyor.Silah sahibi olmayı düşünen ve yabancı silahı olan herkese tavsiyem yerli üretim silah alın,elinde TÜRK malı bir silahla ölmekte şehit olmakta şereftir.

30 11 2009
samuray

aradaşlar bu ruhsat işi nasıl olur bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi…

10 12 2009
Muro

agalar bu silahlar karadeniz insanina yakisir.Ama tavsiye ederim delikanli olan herkese. MACKALI HACI MURO

10 12 2009
Muro

Bize babadan ogula devam eden bu zigana aski bitmez agalar delikanli adam zigana tasir

10 12 2009
Muro

Nesip aga en dogru secimi yapmissin ziganadan sasma.

14 12 2009
ali kemal

slm arkadaşlar. ben de zigana t sahibiyim. ALLAH herkese de nasip etsin. büyüklüğü tercih ve zevk meselesi, ben büyük silahı seviyorum. yerli sermayeye destek olmayı milliyetçiliğin gereği olarak düşünüyorum. yerli tabancalar iyidir, yabancılarda da aynı problemler vardır mutlaka. zigana t, gerçekten on numara tabanca. bu tabancayı tam otomatiğe çevirmek bana saçma geliyor. havaya ve zevk için sıkmak içinse diyeceğim yok. yerliden yana tercih yapın, memnun kalın…
yavuz 16 lar şimdi iyi ancak sahibi olanlar satmaya çalışıyor. sarsılmaz ın, profesyonel veya k2 si iyi. ordu ve emniyette her marka yerli tabanca mevcut, aldanmayın. zigana, harbiden iyidir. mermi dikmez, tok seslidir. zevk meselesi arkadaşlar, takoz gibi kelimeler silahtan anlamayan ve eli küçük ya da tabancayı tutamayacak kadar güçsüz bilekleri olan adamların lafı olur ancak.
zara arkadaş, seni de tebrik ederim. medeni cesaretinden ötürü. kadınlarda da silah var ancak herkes senin gibi söyleyemez ve kullanmaz. chirkinalish@hotmail.com e-postam. yazışmak isteyenler yazsın…

14 12 2009
korlboro

Sevgili arkadaşlar , yerli silahlar konusunda forum okumaktan gözlerim şaşı oldu fakat hala tam olarak bir şey anlayabilmiş değilim.
Bazı forumlarda zigana , bazılarında canik bazılarında yavuz , birkısmında stoeger , birkısmında ise sarsılmazdan şaşmayın yazıyor.
Bu bilgiler ışığında en iyi yerli hangisi ? bana 1 silah lazım.

Bir Cevap Yazın

