Tabanca 9 mm corto beretta m1934

25 04 2008

Özgün bir biçimde chambered olan bu tabancaların önceki baskıları için Bir daha yüksek güçlü kartuş olan glisenti kartuş kullan Bu corto berettayla. Bu bir inceden inceye silahı yapıp popüler ol Italyan orduyla dünyada 2yle savaşır kadar bizimle başaran askerler Bir yoldaki onları edinmek ya da bir diğeri. Örnekler (regio esercito) ‘re’i işaretlediler Ya da ‘royal army’ italyan ordu sayıydı. Bazı polis anlamına gelen belirgin Ya da carabinieri sayı

İşlemler

Bilgi

4 cevap

30 05 2008
mustafa

bende bu silahin yeni versiyonu var dugmeli baretta ruhsatli evimde bulunduruyorum tam degerini bilmiyorum ama satmak istiyorum ruhsat almakta proglemi olmayacak birini ariyorum eger dusunen varsa 05462257265 bu benim numaram lutfen arayin

18 09 2009
metin

mrb bende bu tabancaya hastayım fiyatı uygunsa düşünüyorum sabit hatlı cepim yok tlf 0541 6766222 ayrıca msn acık sürekli ciddi alıcıyım msn kaydederseniz daha iyi anlaşırız tşk ederim metin

22 01 2009
celal

bence ruhsatsız olmaz
herşey şu yasa denilen mevzuya uygun olmalı ki rahat hareket edelim ..

25 09 2009
Mustafa

mrb bana baretta f92 9mm capında 2 el temiz ruhsatlı satmayı düşünen msn eklesin yada 0542 244 55 54 arabalirseler sevinirim

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

