işte keskin nişancı tüfeki Barret M82A1 USA

23 04 2008


İşlemler

Information

3 responses

11 09 2008
hakan

işte bu🙂 12.7 uygun tek mermi ile bi katırı ikiye ayırabileceğini duydum

14 02 2009
petrofun

yanlış duymuşsun dostum bir katırı deyil bir domuzu bile ortadan ikiye ayırır
ayrıca cok uzun menzilli atışlarda merminin sonik olmadıgından dolayı cok etkili sayılmaz ben CheyTac_M200C üstüne başka keskin nişancı silahı tanımam

22 04 2009
kadir

bilmiyorum aranızda call of dutty oynayan varmı ama o oyunda barret 50.call var bunların 75 call. likleride var ama favorim bu çok güzel bir silah ama oyunda gerçek hayatta petrofun arkadaşında dedigi gibi etkili degil benim favorim rus yapımı dragunov etki menzili kullanışı geri tepmesi çok iyi ama kullanımı prof. işi yani sadece özel egitimli askerler kullanabilir !!!!

Bir Cevap Yazın

