İşte İspanyol Astra A-80, A-90, A-100 tabanca Bir dönem TSK subay beylik tabancası olarak dagıtıldı..

12 05 2008

Astra A-80 in .45ACP modeli

Astra A-90 modeli

Astra A-100 modeli TSK subaylarına  bir dönem beylik tabancası olarak dagıtıldı daha sonra yerli firmaların tabanca ihalelerine girip kazanması sonucu alımlar durduruldu..

9×19 luger/parabellum; 9x23mm go; .38 süper; .45acp calibre 985 gr. agırlıgında ,180mm uzunlugunda ,namlu uzunlugu  150 mm,15 ad.mermi kapesiteli

İşlemler

Information

8 responses

9 07 2008
FATİH DOĞAN

ASTRA A90 YEDEK PARÇASINI BULABİLECEĞİMİZ BİR YER VARMI ACABA

23 09 2008
MUSTAFA MUTLU

A 100 ÜMÜN ÜST MEKANİZMASI KANALLARDAN ÇATLADI.İMKANSIZ DİYORLAR AMA OLDU. MEKANİZMA ARIYORUM.

17 03 2009
irfan

slm,astra yuz mukemmel bır sılah,bende 17+1 vardı peşpeşe 5 şarjor attım ılk ı 18 dığer 4 u 17 adet olmak uzere tam bır mermı canavarı bu sılah ıle savaşa gıdılır,hanı turk fılmlerınde mermısı bıtmeyen sılah varya onun gıbı,ayrıca bı arkadaşımız namluyu çatlattım dıyo kesınlıkle sert bışı ıle vurulmuştur sılaha.kıymetını bılın bu sılahın

7 06 2009
siyah

beyler KANAS arıyorum 1 2 tane de uygun fiyata kalaşnikof ama temiz olmak şartıyla bulabileceğim bir yer var sizin öneribileceğiniz bir ye fiyatta 3 aşağı 5 yukarı anlaşırız telefonu numaram 0537 1010011

3 09 2009
bora

elimde 1928 model kısa 9 astra tabanca bulunmakta acaba bunun fiyatı konusunda bir bilginiz var mı? falkon modeline benziyor ama modelini bilmiyorum horozu gizli falkon gibi dışarda değil en kısa zamanda cevabınızı bekliyorum

11 10 2009
baran

arkadaşlar bende astra A80 bulunmaktadır çalışması bakımından harika bir tabanca
ona hiçbir silah kafa tutamaz
ben dügünlerde falan kullanıyorum çok güzel sesi çıkıyor
hiç tutukluk vermi,yor
alan arkadaşlara öneriyorum hatta gözünüz kapalı alın diyorurum aynı zamanda bu canavar silahın seri atma özelligi olan modelleri var
bendeki seri atma zelligi olan modeli
ama tek diyecegim şu harbi den harika bir silah alamk isteyen arkadaşlara öneriyorum
ve koşa koşa alın diyorum …..

21 11 2009
mehmet

astra a 90 arıyorum satacak varsa arasın 05433152060

8 12 2009
MEHMET GÖÇER

ARA ARKADAŞIM HEMDE
ÇOK UCUZ
05427631615

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

