bu silahlar ucaksavar mermisi atan keskin nişancı tüfekleri

12 05 2008

Steyr .50 HS keskin nişancı tüfegi (Austria)

Caliber: .50BMG (12.7x99mm) or .460Steyr
Operation: manually operated rotating bolt action
Barrel: 833 mm (33″)
Weight: 12.4 kg
Length: 1370 mm (54″)
Feed Mechanism: single shot, no magazine

Barrett XM500 long range sniper tüfeği (USA)

Caliber: .50BMG (12.7x99mm)

Operation: gas operated, semi-automatic

Barrel: n/a

Weight: 11.8 kg

Length: 1168 mm (46″)

Feed Mechanism: 10 rounds detachable box magazine

İşlemler

Information

10 responses

16 07 2008
yuasus

bu silaha nasıl ulaşabilirim

11 03 2009
faik

MAKİNA KİMYAYA BAŞVUR GEREKLİ ŞARTLAR SİZDE VARSA PARASINI ÖDERSİNİZ SİZİN İÇİN GETİRİRLER.AMA PARASININ GERÇEK FİYATINDAN KATLAMALI OLACAĞINI UNUTMAYIN

15 03 2009
günlartu

BU SİLAHLAR ÇOK İYİ,İMKAN OLSAYDI,KULLANMAK İSTERDİM,ASKERDE KANAS KULLANDIM,YASAK OLMASA ALIRDIM VALLAHİ:)

9 06 2009
cemm

çokk güzelll bende sınaypır varr o hepsinden mükemmem gece sıkıyoruz

9 06 2009
cemm

bu siteyi bulanın ana … avra.. ………………………………………….

9 06 2009
cemm

siteye girenin ana………. avra………………..

11 06 2009
Hakan

Cem nesin sen insan mı?? Neyse..

Bu silahları elde edebilirsiniz fakat, zevkine alıp da sağa sola mermi sıkmak epey zarara sokar sizi. O yüzden ya alıp birilerini haşlayacaksınız, ya da süs olarak kalacak…

11 08 2009
fatih

Bu silah vitrinemi konuyor? yoksa turşusumu kuruluyor? ANLAMADIM !
Kİme yarar bu veya kime verirler verseler adam ne yapar. ÇÖZEMEDİM !

11 09 2009
sniper

ya cem sniper derken hangi silah tan bahsediyorsun :):):):) bu silahların kurşunları ööle kolay bulunmaz ööle gece havaya sıkılacak kurşun değil yani özel üretim çoğu.. fazla kesme yani.. bu arada ben eccuricie… kanas.. stiyer vs…. kullandım zor valla 830 mt den kutu koatı vurabiliyorsunuz mükemmel sılahlar tavsiye ederim.. saygılar

7 11 2009
eser

böyle bir silah evlattır nerde satılır beni bilgilendirin ben hastayım ata silaha baruta eyvalla

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

