El yapımı tabanca tamamen görsel anlatımlı ve basit..

5 05 2008

Tamamen görsel anlatımlı yapımı oldukca basit şimdiden kolay gelsin…

EL YAPIMI TABANCA İÇİN TIKLAYIN

About these ads

İşlemler

Information

33 responses

8 10 2008
ali öz

iyi pok yiyonuz böyle şeyleri göstererek…kolay gelsinmiş hırmısın nesin millete silah yapmayı ögretn bakalım

9 10 2008
sadık

:))))))) kim neyi öğretir derdi sana mı kalmış anlamadım ama yinede saygı. burası sanal alem bilgi paylaşılır alınır verilir istersen güzel bilgiler istersen kötü bilgiler edinirsin. ;)

21 11 2008
ivan

oldu olacak bomba tarifide verin burda amina koyum. zaten vahset kol geziyor guzel ulkemin her yerinde. ya zabita ya polis gunahsiz insanlari olduruyor.yada zavalli kucuk cocuklara tecavuz ediliyor hergun yuzlerce kezz..
su amina kodugumun sanal aleminde hic ise yarar bir sey yok.?!

23 01 2009
kurtuluş

ne işin var bi bokum yoksa burda

30 01 2009
mustafa

sizene kardeşim yapma adam tarif etmiş helal olsun daha ayrıntılı olsa ii olurdu

4 02 2009
ejder

iyi halt ediyonuz her kez bir birni vuruyor geri zekalılar pkk lısıda girip bakar ögrenir ondan sonra şerefsizler diyoruz nası yaptılar diyoz a.q siz burda anlatıyonuz

4 02 2009
ejder

bu silahla adam vursalar oda siteyi verse a.q ozaman bitersinz bence anlatımı kaldırın ve bir daha yayınlamayın

4 02 2009
ejder

bu silahla adam vursalar oda siteyi verse a.q ozaman bitersinz bence anlatımı kaldırın ve bir daha yayınlamayın

14 02 2009
hasan

slm arkadaslar sıtenızde sılahın el yapımı oldugu yazmıyo olsaydı sıze ıyı bı musterı bulmus tum yakla sıkm 10 bın tane el yapımı tabanca satacaz mesene adresım orda yazılı sıze de verım gece_-olunca@hotmail.com

14 03 2009
TRABZONLU

bide bunun barutla çalışanını yaparsanız daha iyi olur gerekirse vurabilirsiniz hahaha

17 03 2009
Hakan

Yaa gösterdinizde ne oldu sanki? kac tane akilli bu plani anladi? kac tanesi sekilde semalde projede yazili olan cizili olan semadaki anlatimdan birseyler kapti resimlere bakip birseyler anlamakla ugrasti o kadar yüzlerce kisi baksa icinden bi kac tanesi anlamistir bu bir.
Bir ikincisi ise kötülük yapmak isteyen adam nacaklada yapar bicaklada yapar hicbirsey yoksa yerden tas alir herifin kafasina indirir öyle öldürür yok ben illa silahlan öldürecemdiyorsada nüfus cüzdanini alir bi kuru siki tabanca bulur onun nasil etkili bi halde kullanildigini cok iyi biliyorum denedimde iki sarjörden sonra bozuluyor hemde öyle para verip namlu actirma degistirmeyede gerek yok kendin evde yapiyorsun üstelik cokta kolay ama anlatmayacam zaten iki sarjördenm sonra yalama oluyor ehh istedikten sonra iki sarjörde yeter birine zarar vermeye yada birilerine

11 05 2009
lavent

lan onu yapacagıma alırımm daha iyi

11 05 2009
lavent

lan onu yapacagıma alırım daha iyi

11 05 2009
lavent

tipi yokm bişeyi yoklan ben sivas fetih spor dayım

11 05 2009
lavent

ha ben böyle seyin tipine bu ne la

11 05 2009
tulay

silah idare yorumlar fena değil

11 05 2009
tulay

levente katılıyorum

11 05 2009
lavent

ii halt adiosunuz lan mal lar o ne tipli silah lan siz onu çocugunuza verinde oynasın

11 05 2009
tulay

tabi çocuk oynarsa

16 06 2009
TahsinONAR

Paylaşım için teşekkürler.Eleştiren arkaaşlara bir çift sözüm var:Siz gaymisiniz lan?Her milletin tarihi silahla yazılmıştır.Tüm teknolojiler askeri amaçlı bir temele dayanır.Atom enerjisi bile önce bomba sonra reaktör şeklinde kullanılmıştır.İnternet Amerikan asnkerleri arasında şifreli mesajlar geçirilmesi için yapılmış eskiyince sivil amaçlı kullanılmaya başlanmıştır.Bu ülkede Amerikada olduğu gibi bir silahlanma merakı yok.İnsanlar askerde toplam 5 mermi atıp nöbete dikiliyor.Sonrada her gün şehit haberi alıyorsunuz.Youtube bakınız Knob creek diye Teksas yakınlarında bir poligon var top atışı dahi yapabiliyorsunuz.Ülkeyi adam eden silah sanayiidir.Amerika 250bin askerle koskoca Irak’ı ele geçirdi.Biz 880000 askerle Pkk yı bitiremedik.Biri buraya pkk lide girer demiş.Lan pkk li burada ne yapsın?adamlarda her türlü silah fabrikasyon var zaten.Dhskm bile var gavat.Millet silahı artık ayıp sanıyor.Bir tek askerle poliste var onalrda kullanmayı bilmiyor.Bir adam bostancıda akşama kadar tek başına direndi.türkiye’nin olası bir savaşta hiç şansı yok.çünki askere alınan damları aynı Sccb sonrası Azeriler gibi geri hizmete yatkın.Onlar Dağlık karabağ bölgesini silah ve çatışmadan habersiz oldukları için ermenilere kaptırdılar.Türkiye silahlanma ve kullanma açısında çok gay gbi ibne gibi bir nesil yetiştirdi bakın yahu kuru sıkıyı bile yasakları amerikan uşağı satılmış hükümet.

27 10 2009
erkan özer

Helal olsun tahsin onar sana her kelimenin altına imzamı atarım.teşekkürler

24 06 2009
Smsk

yha amq yha adam burdan bakıp silah yapcak dmi ne salak bi duşunce adam sadice nasıl yapıldığını söylemiş size mi kaldı derdini yanmak paylaşım sitesi burası ne isterse yollar adam hem silah yada patlayıcı yapmak isteyen net ten mi bakçak yha onu kafaya koymuş adam hertürlü yapar zten ,! ! !

1 07 2009
JaNiSSaRy

kardeşim çok tesekkürler silah her eve lazımdır

8 07 2009
zxzxzxzx

düşünmeden yorum yapan dingiller bu yay gücü ile çalışan bir silahdır.
gerçek silah mermisini ateşleyemez. biraz bile ingilizce bilginiz olsaydı bu silahın NERF yanı plastik parça atan oyuncak olduğunu anlardınız.

2 08 2009
makarakof

bu yavşaklar atom bombası yapıyor olm bize de pvc den tabanca yapmyı öğretiyorlar.

18 08 2009
hassivaslı

o silaha karşı çıkan ibineler yarın biri ovatanımın her tarafında vahçet kol geziyr dy yavşaklar yarn vatan elden gderse senin dbi yavşaklar yüzünden gder lan o zaman sikimlemi savunacan vatanı yk pkk da yaparmış lan düdük sen pkkdaki olan imkanları biliyomusun salak onlar seni tabanca diye yapar satarlar o yüzden salak salak yrm yapmayın ve madem silahlara karşı düşmansın burada ne geziyorsun dangalaklar

10 09 2009
asselsan

yaa neyi tartişiyonuz burdan bişe anlamadiniz ama yapmak mi istiyosunuz alin bi havalı tabanca sistem ayni mekanizma ayni baka baka yapın işte …

11 10 2009
get born

arkadaşlar ne bukadar tartışıyosunuz yaıları okumanızada gerk yoki resimlere biraz dikat edin su borularından yapılan iliki silahın gerçek olduğu kanısına nerden varıyosunuz ooyuncak olduğunu anlamamanız beni haretlere düşürdü açıkçası eğer kötü bişey yapmak istese zaten silah bulmak çok zor iş diyil

20 11 2009
BaBa MUTLU

siz kim oluyorsunuz lan hepinize tekme tokat girerim burda abiniz var,Size laf düşmez anladınızmı tamammı canım

20 11 2009
BaBa MUTLU

bakın canlarım canınızı yerin rahat durun MUTLU abinizden size saygılar ,Birde bana kafa tutanlar oluyormuş bir daha öyle şeyler kulağıma gelmesin

4 12 2009
grey mickels

tşr ederim lan madem güzel diyil dionuz neden girionuz neden bakıonuz gayet basit hatta ben yaptım.. yayınada bayabi kalın yapyım(çok kalın)zor çekilio ama 3 kat daha hızlı gidio tam kuş vurmalık sapan yapcana bunu yap daha iyi….

6 12 2009
HAKAN

way amısına koyıııımmmm millet silah mühendisliğine bürünmüş projeler falan ?? biz yarağı yemişiz desene.

10 12 2009
silahcı

amınıza koyuyum lan sie piçler böle silah mı olur

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: