MİT’e yeni alınan silah Belçika yapımı fn f2000 saldırı tüfek

3 05 2008

Teleskopla bakmayla standart konfigürasyondaki fn f2000 saldırı tüfek

Picatinnyle “taktik” konfigürasyondaki fn f2000 saldırı tüfek Ray ve açık görüşü destekle

Teleskopla bakma ve 40mm fn eglm el bombası fırlatma rampasıyla fn f2000 saldırı tüfek

Belli başlıya standart konfigürasyon disassembleddeki fn f2000 saldırı tüfek Bileşen

Fn fs2000 sivil shooters için bir yarı otomatik tek versiyon

Fn f2000 tüfek belçikalı askerle ateşleniyor. Not ortaya çıkan durumu harcadı Tüfekin öndeki limanı

Caliber 5.56×45 mm nato:

Aksiyon: Gaz dönen sürgüyü işletti

Kapsamlı uzunluk 694 mm:

Fıçı uzunluk 400 mm:

Ağırlık 3.6Standart konfigürasyondaki kilogram boş; 4.640mm el bombası fırlatma rampasıyla kilogram

Dergi kapasite (nato / stanag tip dergi 30 toparlak:

Geç 1980s ve erken 1990s sırasında Fn herstalın başlattığı ünlü belçikalı şirket saldırı tüfek dünyaya onun sonraki girişini ara. Amaç bu sıralarda bir moderni modüler üretmekti , silah ve bu sonuç olarak sonuçlandılar , ilk olan fn f2000 tüfek 2001’de halkta gösterdi. F2000 en popülerin tümünü teklif eder , modernin özellikleri tamamen bir pudralık bullpup yerleşim düzeni olarak tüfeğe bunun gibi saldırır , ele alan iki elini de kullanabilen ve bir modüler bol miktarda seçmeyle tasarlayıp onsu zaten mevcut eklerler hangi belirli görev için “tailored” olmak için tüfeğe izin verir ya da taktik durum. Örneğin barışı sürdürme operasyon f2000 için daha az lethal m303 underbarrel oran birimiyle uygun olabilirdi hangi ateş göz yaşartıcı gaz ya da işaretleyici roket kullanma pre sıkıştırılmış hava. çeşitli 40 diğer taraftan f2000 uygun olabilirdi Fn eglm el bombası fırlatma rampaları ve bir mülk sahibi standart alçak büyültme optik görüşün yerine ateş kontrol sistemini bilgisayarlaştırdılar Şimdiye kadar fn f2000 tüfek slovenyanın silahlı kuvvetlerini içeren tek birkaç alıcıyı buldu Ve belçikalı özel operasyon kuvvet. Ne var ki söz veren birçokun birisidir çarşıda tüfeklere saldırın

Fs2000 olarak oldukça yakın zamanda fn ayrıca f2000’ın bir sivil versiyonunu bilinen tanıştırdı Bir az çok daha uzun fıçıya sahiptir ve semi otomatik ateşe kısıtla. Aksi halde Büyük ergonomi ve 100% ambidexterityle aynı mükemmel silahtır

F2000 tüfek dönen sürgü seçici ateşi işleden bir gazdır silah featuring bir boğa pup yerleşim düzeniyle bir polymer stok. O Fıçı uzatmaya kilitleyen piston ve bir 7’in sürgüyü döndürmeyi sürükledikleri bir kısa kurslu gazdan yararlanın. F2000 tüfekin tek özelliği onun patentli ön çıkarma sistemidir: Bir özel çıkarmayla burunsallıkın yanında çıkarma limana silahın geri bölümünden oda seyahattan çıkaran durumları harca tüp ve tartış shooterden mesafenin yüzleştiğir güvendedeki silah. Bu yola giren bir özel sallanan rehberi kullanmayı başarılır sürgüyü kapatıp yönelt çıkarma tüpe sürgü yüzü beklenen durumu harca sürgünün daha alçakı sürüklediği aynı zamandası dergiden bir taze kartuşu soyuyorken. Kaldıran kullanma yükselinir , iyi ileri solda yanı uzadır , hemen önün üstünde sıkı tutar ve kolayca işletilebilir , sağ elle silah tutulduğu zaman sol uzattı. Seçici düğme dibinde yükselinir tetik koruma. Bu özelliklerin tümü yapmak birleşir , ilk genuinely iki elini de kullanabilen bullpup eşit kolaylıkla kullanılmış olabilir doğru ve sol elli shootersle gerektiren ayar olmaksızın. Onun standart konfigürasyonunda f2000 tabanca kabzasının çevresinde kusursuz biçimde dengelidir

(farklı görüş ve saha etc için) silahın üstündeki standart raydaki inşa eden stok ve bir (el bombası fırlatma rampası non lethal oran birimi etc olarak bunun gibi) ek oran birimi kurulabildiği tetik korumanın nokta önde yükselmeyi. Temelde üstteki rayı yükseldiği konfigürasyon bir 1.6x büyültmeyle uygundur optik görüş ve noktanın bir değiştirilebilir handguardla kapandığı yükselen daha alçak. Şu anki saatta tüfekin yükseltilebildiği f2000 göreve bağlı oluyor , 40 mm alçak hız el bombası fırlatma rampasıdır daha alçakta handguardın yerine yüksel ya da m303 non lethal oran birimiyle; Diğer seçme handguardstır lazer ibreler ya da el fenerlerinde inşa et. Standart alçak büyültme mücadele saha hangi bir diğer sahayla örtünün değiştirilebildiği onun üstünde açık görüşü destekle Piatiny tarz yükselin ya da mülk sahibiyle her iki için lazer rangefinderle ateş kontrol oran birimini bilgisayarlaştırdı tüfek ve 40 mm el bombası fırlatma rampası

About these ads

İşlemler

Information

14 responses

20 08 2008
zafer demir

kardeş mit öyle silahı alıp duvara mı asacak. nerede mit in bir silahlı operasyon yaptığını gördün. mit istihbarat teşkilatıdır. fn ler eskiden beri ordumuzda kullanılır. ağırmakinalı yardımcısı kullanır. mit e alındı dediğin silahlar başbakanlık korumalarına alınanlar olarak değiştirirsen benimde bi katkım olmuş olur

13 09 2008
spenjac

bu silah counter strike oyunundaki silah…oynayanlar bilir…ayrıca mitin operasyon yapıp yapmadığını nereden bilebiliriz ki?

20 10 2008
hakan

hayırlı olsun.

2 02 2009
cenk

bu sıleh cok acayıp bunu nerden geldı aklınızada ıcad ettınız yav komu tanın tutuşuna hayran kaldım cok guzel yakiştı sana

17 03 2009
EGEHAN

bence
mitin kullandığı silah toplu tarzında olmalı

yani boş kovanı silahın içinde hapsetmeli

bu hiç de mite özgü bir silah değil

yada bunu pazarlayan
birileri mitin iz bırakmasını istiyor

17 06 2009
bayhan

bendegörmedim böyle silah nasıl yaptınız ne olsa belçikanın butun silahları güzel

17 06 2009
bayhan

slm ben bayhan bu silahları nasıl yapıyorsunuz anlamıyorum böyle silahlar lar dunyada yenı m

20 07 2009
momo

gercekten guzel silahlar

24 08 2009
özel kuvvetci

tecrübelerime dayanarak söyliyim mit bu silahı hayatta kullanmaz.onlar daha ufak ve yakın mesafe silahlarını kullanır.ayrıca bu silah kovan bırakacağı için kullanışlı olmaz.toplu kullanır onlar

25 08 2009
kobra

mit bu bok gibi silahı ne yapsın bu fn 2000 ler 10 m den tek atışla birini vurduğunda yaşama şansı %80 . bi kere çeviri tamamen hata

Aksiyon: Gaz dönen sürgüyü işletti

Kapsamlı uzunluk 694 mm:

Fıçı uzunluk 400 mm:

silahta fıçı diye bişey olmaz olsa olsa barrel dediğimiz namluyu kastetmişsindir çünkü barrel hem fıçı hem de namlu anlamına gelir keşke biraz daha emek verseydiniz

28 08 2009
KIRAL

deli bi alet.bence fıçıyı bile deler.onu kastetmiştir.saygılar

17 09 2009
EMİROGLU

arkadaslar silahlardan anlamayanlar yorum yapmasın lütfen,ben sahsen bundan iyisini suana kadar görmedm tek kelimeyle harika,en kısa zamanda alırım ben bunu.

18 09 2009
emilyo butragenyo

şöyle bir bakınca tam bir suikast silahı.herşeyiyle bunun için tasarlanmış.ama şahsen ben para verip almam.g3 buna on basar etkide.çaktı mı göçürür.

11 11 2009
emre

valla bn miti cok seviyorum yaa keşke okusaydımda mit olsaydım yaaaa

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: