israil tabancası Jericho 941

1 05 2008

İşlemler

Information

34 responses

17 12 2008
saklih talat

valla tipi çok hoş acaba calışmasında şikayet varmı uzun ömürlü olurmu. merak ediyorum. bide polimerleri var

8 10 2009
ahmet

ben jeriko kullanıyorum çok mükemmel bir silah

25 02 2009
hasan

Selam,

Güzel silahtır ,mühimmatı standart mühimmatın yanında özel zırh mühimmatıda vardır ve yasaktır .Namlu dövme özel sarma namlu olup namlu içi altı gen burmadır(mermi namlu ağzından altı gen çıkar) mermi ser t yüzeyde sekme oranı en düşük silahlar arasındadır(matkap gibi sert yüzeye bie işler tabiki özel mühimmatı ile bu kaçınılmazdır,25 m mesafeden 4 mm çelik zırhı delebilir !!!) test atış mesafesi etkilli gez göz olarak 140 m dir.Kısaca güzel bir silahtır ama balistik problemiş nedeni ile bu silah ile işlenen sıçlarda mevcut tüm kayıtlı silahlar denetimden geçirilmelidir.

Güzel bir silah ama!!! kolay bir silah değildir.

Saygılar.

7 03 2009
mursel

sig sauer p226 ile kıyaslarsak hangisi iyi ses olarak
güç olarak sylermisinz

21 05 2009
yakup

jericho harbıden galıtelı ve cok kullanıslı bır sılah turudur benm favorı sılahlarımdan bırıdırr.16 tane mermı kapasıtesı vardır ve jerıcho paslanmazdır suya sokup cıkarp ateş etme gıbı bır olasılığıda bulunmaktadır…

8 06 2009
emre

bikere sih zauer ile karşılaştırdığımızda sig zeuer yanın karınca kalır yani jericho çok gösterişli silahtır 2004 yılında bende almıştı hala da var temizliğini felan yapıyorum ve hiç paslanmıyorve kulak zarını ses den patlata biliyor
Desert eagle gibi bir silahtır kodunmu otur tan ben u silahı dünyanın en güzel silahı olarak gösteriyotum benim silahıma herkes hastadır

20 06 2009
c.balkan

ben mke den jerıcho 941 r tr black satın aldım bunu işlemeli ve beyaz kaplama yaptırtmak istiyorum tavsiye edermisiniz kime yaptırtıyım.

22 06 2009
kemal

c.balkan
öncelikle selamlar size bir iki sorum olacak yanıtlarsanız memnun olurum 941 r tr ile 941 r with c tr arasında ne fark var ayrıca silahınızın resmini mail adresime gönderebilirmisiniz incelemek için ….
sizin sorunuza gelince bence şu an yaptırmayın silahınızı yeni almış iseniz bir müddet bekleyin renginde solma çizilme olursa garanti kapsamında yaptırabilirsiniz işleme silahı tahrib edeceği için garanti dışı bırakabilir ama nikelaj boya çok güzel yakışır bu silaha hangi ilde olduğunuzu bilmediğimim için usta adı vermek olmaz…….. saygılar

28 06 2009
c.balkan

kıymetli arkadaşım kemal ilk önce soruna biraz geç cevap yazdığım için özür dilerim 941f with ctr hakında bilgim az ama mke de gördüğüm silah lar arasında idi galiba benim aldığım 941 r tr yeni eklemeler olmuş sanırsam bunlar 1 namlu altına lazer takılabilsin diye kalınlaştırılmış ve oluklar yapılmış aynı 941 f gibi olmuş buda silaha daha dolgunluk ve ğösteriş sağlamış.2 nişanğah hatı değişmiş gez sistemi uzamış daha rahat nişan alabiliyosun.3emniyet mandalı biraz kısalmış kibar olmuş.4 kabzadaki silah amblemi değişmiş 5 jarjur saç olmuş silahın kabza altı düz geliyo(ama sanki silahla jarjür arası açıkgibi duruyo buda adamı huylandırıyo ama sakınca yok) mkede poligonda atışlar yaptım çok memnunum yanlız tek dez avantaj biraz silah ağır esas en önemlisi fiyatı 2350 tl yani yerli fiyatına buda en cazibi .taşıma için ağır bulundurma için mükemmel bir tabanca.saygılarımla.not mke de sınırlı var görebilirsin.

27 08 2009
Kemal

Saygıdeğer C.balkan
açıklamaların için teşekkür ederim bende uzun aradan sonra siteye yen igirdim ve yazını gördüm.herşey için teşekkürler şuan bende jericho 941 r tr sahibiyim silahtan çok memnunum ağır olması o kadarda önemli değil silah çok kuvvetli ve seri bir silah hata oranı sıfır ben çok memnunum silah bir artısıda 15+1 deniliyor ama şarjör kapasitesi 17+1 buda bir avantaj

1 09 2009
mehmet

jericho silah almayı düşünüyorum acaba uzun ömürlü kullanabilirmiyim tutukluk yapıyormu

6 09 2009
muharrem

5 yıldır kullanıyorum çok fazla silahla atış denedim ama jericho nun yeri bambaşka dır zigzaver ile kıyaslayamazsınız tetiğinin çekilmesi bile farklıdır atışı buzmaz etkisi ve sesi bambaşkadır.
60 metreden su dolu tenekeyi standart muhimmatla geçen başka bir silah tanımam

saygılar

20 09 2009
memet

Selamun aleyküm cümleten. Hepinize sağlıklı ve huzur dolu yaşam dileklerimle. Ben de 941 almayı düşünüyorum. Ama sıfır almak istiyorum fakat mke den değil. 2004 2005 model arıyorum, yine model istemiyorum (Polimer olmayanı). Varsa bilgidiğiniz ararsanız memnun olurum. (05553803654) Saygılar

15 11 2009
muhtar olgun

slm arkadaşlar mkede satılan jericholarda ıwı diye yazılı sanırım daha eskilerde de ımı yazıyordu farkları ımı israil askeri silah endüstrisi yani askeri amaçlı üretim yapan devlet kuruluşunu simgeliyor digeri ise özel silah endüstrisini yani ıwı yanılmıyorsam yani eskiler daha saglamdır diye sonuç çıkartıyorum ben buradan askeri amaçlı üretilen silahların dayanımı ve kalitesi tartışılmaz o yüzden piyasada eskiler mke deki sıfır fiyatların iki katından fazladır ve ben şu anda muhtarım bi muhtar abimin silahını devir aldım ve tabiki eski versiyon mükemmel bir makina komple çelik biraz agır ama erkek silahbence agırlıgı kusur sayılmaz

21 09 2009
cem

merhaba arkadaşlar ben jericho almayı düşünüyorum hangi modeli tavsiye edersiniz silahın aaaa……..zzzzzzzzz ye herşeyini bilmek istiyorum atışı sesi tepmesi tutukluk yapıyormu teknik özellikleri nasıl……. gerçekten bu silahı bilen varsa cevap yazarsa sevinirim rica ediyorum lütfen…………………..

27 10 2009
erdal kıraç

ben jerikho941 kullanıyorum silah tek kelimeyle mütüş bendeki 17+1seside süper ben attıgım zaman sag kulagım duymaz hale geliyor ben derimki gözün kapalı al

22 09 2009
coşkun

jericho 941 FB ben uzun zamandır kullanıyorum sorun yok 13+1 9 mm yedek parça sıkıntısı var iyi usta bulabilirsen yaptırırsın yoksa yok şarjör arıyorum orjinal yok

6 10 2009
volkan

arkadaşlar merhaba ben bu silahın daha eski modellerinde daha pahalı oldugunu bılıyorum bu silahtan almayı cok ıstedım yalnız pahalı olması nedenıyle alamamıstım.ama simdi mke de fiyatı 1730 dolar.ikinci ele baktıgımda silaha 3000-5000 dolar arası fiyat yazıyolar ne değişti bunda merak edıyorum.silahlar israil malı dıye satılıyo anladıgım kadarıyla farklı bıyerde yaptırılıo ki bu fiyatlarda.sizin bahsettiğiniz su anda mke de satılan jericho larmı yoksa eski nesil jericholarmı???? bilgilendirirseniz sevinirim

saygılar

6 10 2009
volkan

bu arada bildiğim kadarıyla memet mke deki silahların hepsi polimer değil çoğunluğu komple çelikten.ama başka düşüncen varsa bilemem.eski modellerının daha ıyı oldugunu bende duydum yenilerde iyiyse onun kadar ben hemen alıcam seninde almanı tavsiye ederim….bi kıyaslama yaparsak hangisini almamı tercih edersiniz??? smith&wesson 5906 jericho 941

sizce hangisi saygılar

10 10 2009
erkan

mükemmel bir silahtır zaten dünyada israilnin üzerine varmı yapan.

27 10 2009
erdal kıraç

arkadaşlar ben jerikho 941kullanıyorum 17+1mütüş bir silah elinize aldıgınız zaman elinizi dolduruyor belinize taktıgınız zaman yakışıyor ben çok menmunum herkese tercih ederim gönül rahatlıgıyla taşıya bilirsiniz

27 10 2009
muhtar olgun polat

arkadaşlar bugün jericho 941 f sahibi oldum vede deneme fırsatım oldu süper bir makina tavsiye edilebilecek müthiş sesi çıkan iyi bir tabanca ama tabiki zevkler vede renkler tartışılmaz

28 10 2009
cem

s.a.merhaba arkadaşlar ben uzman çavuşum jericho silah alacağım mke de bulunan jericho modellerinin hangisini tavsiye edersiniz hangisi çok iyi her yönüyle birde eski jericho modelleri 3000 ve 5000 dolar civarında mke de ise en pahalısı 1730 dolar eskilerle mke deki jerichoların arasında nefark varki eskiler dahamı iyi yoksa mke dekiler yan sanayimi eğer gerçekten bilen varsa cevap yazarsa her iki konuda sevinirim rica ediyorum bunları gerçekten tam anlamıyla bilmek isterim telofonum 0545 204 12 28 çaldırın yeter ben ararım

15 11 2009
muhtar olgun

seelamın aleyküm cem bey ben silahın eskisi yenisinden ziyade üretim amacını araştırdım askeri silah endüstrisi ımı yani devlet kurumunun ürettikler daha eskiler şimdiki mkedekiler sanırım ıwı diye damgalı yani sivil fabrikalarda üretilenleri artık kalitesini bilmem eskiden pahallıydı şimdi niye ucuz düşünüyorum çıkarttıgım sonuç bişey ucuzlamaya başladımı kaliteden kaybediyorda olabilir yani eski versiyonlar daha garanti gibi

28 10 2009
erkan

kardes
al icin rahat olsun bende aldım 941 r tr
modelı
ıyı bı sılah bu jerıkolar yenı jerıkolar sadece altına lazer ının kızak yapmıslar hepsı o
bıde eskı jerıkolar nıye pahallı demısın o zaman lar ithal pahalıydı

29 10 2009
muhtar olgun polat

slm arkadaşlar eline aldıgın zaman ben de varım diyen kaliteli bi silah bu biraz agır olması nedeniyle taşımada sıkıntı olabilir bunun haricinde süper ilk aldıgımda deneme atışı yaptım az kalsın kulak zarımı patlatıyordu eskilerle yeniler arasında ne fark vardır derseniz eskiler geneli komple çelik modeller belki fark odur eski browninglerdeki kalite şimdikilerde yok oldugu gibi belki bunlardada ufak tefek farklar olabilir ama yerli fiyatı nedeyse alın göünüzü yumup ben aldım 941 f modeli ve eski ama valla süper bişi ki ben her türlü silahı taşıdım bu harika bişi inanın

30 10 2009
trajjjjj

cok guzel

3 11 2009
jericho

bende yeni aldım jericho 941 f sesi gerçekten harika on tane farklı silah içinde çıkar görüntü olarak hemen kendini belli ediyor yenisi eskisi arasındaki fark olumsuz yönde değildir bence hele namluya açılmış olan delikler sağda ve solda üçer tane gece atışlarında ateş saçıyor ve çok estetik bir görüntü oluşuyor
jericho almak isteyenler hiç sıkılmadan düşünmeden alın
yalnız gerçekten ağır bir silah biz bir ay önce de barette 92fs aldık ondan ağır yalnız geçmeye attığımızda ondan çok geçiyor kütükte denedik sesi çok kalın ve şiddetli dikkat çeken bir silah görüpte beğenmeyen daha olmadı
namlusu ise diğer silahlarınkinden 10 kat uzun ömürlü olduğunu mkek de poligonda duran memurdan bizzat öğrendim almak isteyene kesinlikle tavsiye ederim şiddetle tavsiye ederim

4 11 2009
orhan

JERICHO / 941 FS WITH C TR (45 ACP) arkadaşlar bu silahı almayı düşünüyorum hiç bir yerde bulamadım sadece. bir tane buldum sıfır kutusunda buldum 4.000 liradan aşşağı inmiyor bu fiyat nasıl ? bilgisi olanlar bi cevap versin lütfen. 45 calibre olması beni cezbediyor mutlaka 45 calibre silah alacağım ve jericho yu çok beğeniyorum. bu model namlu ucunda sağ ve solda 3’er tane delik var çok tatlı duruyor bayıldım silaha ama fiayatta emin olamadım. bir zamanalar mke de 1.730 dolara satılmış ama şuanda yok zaten 20 tane gelmiş. bulamadım yorumlarınızı bekliyorum.

11 11 2009
alı armutcu

jerico 941rblek wayt aldım cok harika bir silah almak isteyenlere tavsiye ederim

11 11 2009
muharrem

arkadaşlar ;

bende 941f var ve çift renkli orjinal israil
satılık

05334694113

18 11 2009
kadir

Bende orjinal israil yapımı Silahın sağ tarafında gövdesinde ® DESERT EAGLE PİSTOL ve altında ISRAEL WEAPON INDUSTRIES (IWI) LTD yazısı olan 941 F modeli 16+1 orjinal krom kaplama veya siyah renkli (2001 model) sıfır olursa (sürekli silah satışı yapan arkadaşlarda olabilir) daha iyi olur veya çok az ve temiz kullanmış olan arkadaşlar varsa satın alacağım. Satmayı düşünen arkadaşlar varsa 0555 3803654 çağrı veya mesaj atarsananız sizi ararım.

20 11 2009
Avcı

bana göre tasarım pek hoş değil annccaaakkkkkk silah mermi manyağı takır takır çalışıyo onu biliyom.

12 12 2009
memet

Selamun aleyküm Volkan. Kullanacağın yeri bilmediğimden tam net bişey diyemiyorum. Ama seçeneklerini iyi yapmışsın. Nerede? Niçin? Ne sıklıkta kullanacaksın? Taşıma veya bulundurma mı? Bunların tümü senin silah seçimini çok etkiler. Sevmen lazım sevmezsen 10000 liralık silahı sana 1000 liraya verseler açmazsa içini erken bırak ve satmak zorunda kalarak çok zarar edersin. Düşün taşın kararını senin vermen daha isabetli olur. Sağlıkla kal.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

