Çekoslovakya tabancası CZ 75

1 05 2008

Cz 75 tabanca çalışan koucky erkek kardeşlerle gelişmişti Hükümete ait uhersky brodun şehirinde fabrika ceska zbrojovkayı silahlandırır ppP çekoslovakya şimdi çek cumhuriyet. Bu meşgul büyüklük yarı otomatik tabanca ilk önce belirdi 1975 ve üretim circayı 1976 başlattılar. 75’in ihraç malı için açık seçik olarak niyet edildiği cz Pazarlayın. 75’in birçoktan en iyi özelliği önceki biriktirdiği cz tasarlar Kullanma ve filize aesthetically olan tabancayla çekici rahat sonuçlan Oldukça hatasız ve operasyondaki güvenilir. çeşitli versiyonda yap ve 75’in ayrıca geniş kopyalandığı değişiklik cz ve cloned. En tanınmışı 75 Kopya ya da yap: Imi jericho 941 Israil ppP tanfoglio tz 75 Tz 90 t 95 Italya ppP sarsilmaz m2000 Türkiye ppP itm 88’de Isviçreli ppP Sfenks mod.2000 Isviçreli ppP norinco nz 75 çini ppP springfield p9 Amerika birleşik devledi ).

Cz 75 çek polisle servisdeki şimdidir formda Pudralık cz 75 p 01. Birçok polisle türkçe polisle ayrıca kullanılmıştır ve Amerika birleşik devledindeki bölümler. Birçok uzman görüşleriyle 75 en iyi mücadelenin birisidir Onun sınıfındaki tabancalar

Cz 75 kilitliyi işleden bir kısa geri tepmedir tabancayı süsle. Bir periyi standart kullanır Fıçının altında kesiği biçimlendiren eksantrikle kilitleyen sistem esmerleş hangi lowers Geri tepme darbedeki fıçı. Hemen yerleştiren kilitlemenin sürüklediği ikiyle fıçı slayta kilitler çıkarma limanın öndesi. Slayt içsel ray machinedde biner çerçevenin içi. Isviçreli sig p210 tabancayla bu sistem kaynaklandı Daha fazla pürüzsüz devir ve daha büyük doğrulukla sonuçlanan daha iyi hoşgörüyü temin edin Temel örnekte maruzla çift etki tetik sistem çekiçle çakar bir çerçeve “kaldırıp kilitle”i hesaba katan elle yapılan güven yükseldi Taşıyın. Geç 1980s tüm cz 75 tip tabancadan beri içselle uygundur Toplu iğneyi emniyetli ateşle. Ateşleyen toplu iğne güvenle örnekler belirtilenler “b” örneğin indeksler cz 75b cz 75bd. Tüm meşgul büyüklük cz 75 Tüm çelik inşa; Cz 75 01 içeren birçok pudralık örnek aluminuma sahiptir çelik slaytlarla şekil verin

çeşitlideki mevcutu örnek aldığı tetik sistemin birçok değişikliği vardır Ilk önce decock tek sistem çerçeve decocker kaldıraç yükseldi elle yapılan Örnek cz 75bd cz 75 bd pudralık cz 75 ptaki emniyetli 01. Saniye çifttir Aksiyon tek sistem elle yapılan güven ve mahmuz daha az çekiç örnek Cz 75dao. Üçüncü tek aksiyon sistemdir , elle yapılanla çerçeve emniyetli yükseldi Ipsc kuralların altında spor atış için çoğunlukla niyet et cz 75sa. Tüm versiyonda Elle yapılan güven ya da çerçevenin sol yanındaki kaldıraçın teki yerleştirildiği decocking Slayt kadar durur. Tamamen iki elini de kullanabilen versiyonu 75 Cz 85 Belirtilen Ayrılın Makale .

Standart örneği 75 sabitle uygun gez varlıkla görüşler mi Slayt “mücadele” ve örneklerin uyuldukları ipsce uy Ayarlanabilir gez

Semi pudralık örnekleri 75 aynı çerçeveydi Temel silah olarak fakat slayt ve fıçı (.78 inç) 20mmla kısalttılar mı; Pudralık Örnekler ayrıca cephanenin tek 13 toparlağı tutan shorter kulp çerçevesine sahipler ppP standart dergi ayrıca uymayacak fakat dipten çıkıntı yapın Kulp

Cz 75 p bir standart olan 01 2001’den beri çek polisi tabancayla kovala Cz 75bd pudralık ayrıca da featurede dayanıyor bir aksesuar ray altında Taktik el feneriyle genellikle uygun olan fıçı

Büyük ihtimalle birçok ender Versiyonu 75 75 otomatik bir seçici ateş versiyon Ya semi arabada ya da oranla meşgul arabada ateşleyebilen temel tabanca Dakika başına civarında 1 000 toparlağı ateşleyin. 75 otomatik ilkin belirdiği cz circa 1992 ve özel için tasarlanmış polis ve askeri kuvvet mi. Yardıma silah bir yedek dergiyi kontrol eder Fıçının altında özel holdere başaşağı uygunun; O ardından hizmet et zaman Bir ön kulp. 75 otomatikin daha uzun fıçıyla uyulduğu erkenci örneği Integral kompensatörlerle; Sonuncu örnek standart fıçıya sahiptir

Erken 75’in 15 daire biçiminde çiftle teklif edildiği örnekleri dergileri yığar; Sunun Örnekler (9 mm meşgul büyüklük örnek) 16 toparlak dergiyle teklif edilirler 12 toparlak (.40sw örnek alır dergiler ya da (pudralıkın örnek aldığı 9mm) 13 toparlak dergiyle. Için 10 daire biçiminde dergiyle biz şunları pazarlarız , silahlar teklif edilirler

About these ads

İşlemler

Information

72 responses

8 08 2008
GANİ

bende aldım 5 kurus etmez a.g berbat tavsiye etmem kimseye

23 09 2008
ali

lan aq bu silah kadar guzel silah varmı lan dunyada hı hemı aq

2 05 2009
fgjh

eyaslanım

5 10 2008
ahmet

cok ıyı bence

5 10 2008
adam

ula adı ustunde cekoslovak varmı ustune

21 11 2008
ivan

yahu o ne boktan bir tercume yukardaki yazi!? ben bir bok anlamadim. ayrica o cek tabancasi salak dir. bir halta yaramaz.

10 06 2009
maraşlı dayı

diktir git lan sanki anandan doğdun doğalı silah fabrikasında çalışıyon a.q bi bok bildiğiniz yok yorum yapıyonuz a.q

30 11 2008
samet kılıç

bir kere site yöneticilerine sesleniyorum tamam güzel site ama yazılarınız çok kötü silah anlatımlarını kapatın yada güzel yazın c-75 gelince ilk atışları %60 karavana daha sonra c-75 özelliği devreye giriyor hedefi sabitliyorsunuz geri tepmesi çok az oldugu için hedefi indiriyorsunuz türk halkı silahın atış yüzdesine dğil sesine bakar işte bu silahın sesi bizim halkımızın çok hoşuna gidiyor ama bakımı çok zordur sık sık bakım ister

1 12 2008
VURAL

arkadaşlar lütfen bilerek yorum yazalım yorum yazmayacaktım ama dayanamadım kuşkusuz cz-75 den daha iyi silahlar vardır ancak kendi sınıfında cz.75 üzerine silah tanımıyorum gerek dayanıklılık açısından gerekse hedefi vurmak açısından.

24 09 2009
erhan

çok doğru diyosun bendede var çok baba silah

2 12 2008
caykarali yusuf

arkadaş ağzı olan konuşuyor bu cz-75 denen silah muadilleri arasında üstünlüğü tartışılmaz bir silah bugun türk polisinin %80 ni bu silahı kullanıyor ezbere yorum yapmanın bir anlamı yok bu silah mukemmel bir silah şikayeti olan varsa bu silahtan bana getirsin değerine alırım hoşcakalın.

2 12 2008
osman

arkadaslar cz75 yani crna zastava dunyadaki en iyi silah elde cok uygun duruyor hedefi tam istedigin gibi vuruyor daha iyisi yok herkeze tavsiye ederim,
macedonia _ gostivar :D

4 12 2008
çakıroğlu

kardeşler bornık serısını en ıyıı czdır kım ne dere desın sılahın reımle tanınmaz bılen yasın bılmeyen okusunda ögrensın amam dunyada tek bır tbanca olarak fıve nın üzerıne bır sılahtaha gelıtırılmedı bu da boyel satan varsa ben alıcıyım beklıyorum

9 12 2008
mehmet arslan

şart olsun iyi silah adamın amına koyar ha

14 12 2008
hakan

arkadaşlar
benim cz 75 silahım var
silah gercekten cok iyi.defalarca atışlarda cok profesyonel kişilerle denedik
hedefi vurman mesele değil.istediğin noktasından vurabiliyorsun silah saat gibi çalışıyor.silah merakı olan herkese tavsiye ederim

18 12 2008
yamaha38

satan varsa ilgilenirim 0543 389 61 42

28 12 2008
olgun polat

cz75 iyi çalışıyor tamam kimse itiraz edemez ama sesi mantar tabancası gibi zaafı o

29 12 2008
hasan

sizin yazacahınız yazının ta amı na koyim ne lan bu silahmı bakıyorsunuz yoksa karımı maına koduklarım sizi. silah dedihin baretta ustune silah tanımam ula.

1 05 2009
olgun

kimse şerefsizlik yapmasın buradan birine yada birilerine küfür eden orospu çocuklarına soruyorum sizin ananız bacınız yokmu sik……te ona buna küfür ediyonuz adamın yazdıgı hoşuna gitmiyosa okuma gavat ne küfür ediyosun ne kadar söversen o kadar sanada sövülür akıllı olun adam olun

5 01 2009
eko

cz 75 hakkında denecek tek şey çekostavak malı bu silah gerek namlu atış ömrü gerek dayanıklılık açısından halk katogorisi profesyönel olmayan muhtar tabancasıdır bu silahtan askeri bir performan beklenemez ama maşallah site sat komandosu dolu anlaşılan

6 01 2009
kral 55

TÜRK PARASIYLA 1 MİLYON ETMEZ ARKADAŞLAR BU TENEKE

9 01 2009
MURAT

SİZİN SİLAHDAN ANLADIGINIZIN AMINA ÇAKAYIM BEN BENCE EN İYİ SİLAH SADDAM DIR ÜSTÜNE SİLAH TANIMAM DENEMESİ BEDAVA KALKIPTA BURDA 3 KURUŞLUK SİLAHI NE ÖVERSİNİZ BİZİM BURDA ÇOCUKLAR KULLANIYOR BUNU OYUN OYNARKEN

30 01 2009
baran_66

on yıldır ceze 75 kullanaktayım.çok iyi silah.bugüne kadar çok mermi yaktım bir kere dahi dikmedi.tavsiye ederim hafif ve kullanışlı kip bir tabanca 14 lü nün adı çıkmış.bu makine onunu mermiye gömr….

12 02 2009
fuat

satılık cz 75

12 02 2009
fuat

satılık cz75

14 02 2009
pls

bu silah için kötü yorum yapanlara soruyorum hayatınız da elinize böle silah aldınız mı

22 02 2009
gardiyan

valla silah için yorumlara baktım ama gerçekten güzel silah benimki cz75 b serisi çok memnunum peşpeşe 3 şajör mermi ttım namlu ısınmadı daha ne diyim arkadaşlar

22 02 2009
gardiyan

bende cz75 b serisi var peşpeşe 3 şarjör mermi attım dada namlu ısınmadı daha ne diyim arkadaşlar silah canavar

1 03 2009
mrtblk

Silah dedinmi FS 92’yi tek geçerimmmmm :) ;)

4 03 2009
Yolcu aydurmus

Slm agzi olanda konusuyor olmayanda konusun konusun bosa bir birinize mantar tabancalarindan bahis edin kendinizi avundurun bilinize birer mantar tabancasi koyan erkek kesiliyor burda resimlere bakin hayal kurun ah su benim olsaydi diyeeee luger M 80 CAL: 9X 19 UNUTTUNUZ: gelinde silah görün kücük dilinizi yutun mns aciklanmasin da sakin cam yok isteyen yaza bilir hatun lar yaz masin herkese kolay gel sin size bol hayeller Yolcu_@live.de

11 03 2009
Hakan

Murat arkadas anladigima göre silah dedigin saddam diyorsan silahtan anliyorsun demektir.ama saddamlada is bitmiyor madem o kadar silah secip ayirt ediyorsan
alman sig sauer i var dünyada ilk 19 lu tabancayi cikardilar benim arkadasda var hemde dünyanin ilk 19 lu tabancasi atislara gidiyor benlen beraber sonra glock var hafif ama 370.000 mermi namlu ömrü var yada yine alman silahi walther senin dedigin dogru saddamin degisik versiyonlari var baretta firmasinin yaptigi saddam yada browning saddami var ama unutma alman teknolojisi bu ikisindende yani italyan ve belcika teknolojisinden kat kat üstün sig sauer silahini saddam silahiyla degismem hasan arkadasim barettaylada degismem sig sauer i

11 03 2009
Hakan

luger firmasida almanlarin elinde su an akliniza gelen büyük silah sirketleri heckler koch g3 tüfeklerinin firmasi ve su polislerin elinde olan mp5 lerin fabrikasi luger de almanyada üretim yapan büyük kaliteli silah fabrikalarindan birisi tipki walther ve sigsauer gibi

11 03 2009
faik

arkadaşlar bahsetiğiniz silahlar güzel hepsinin birbirinden ayrı özelliği var mutlaka cz 75 dünyada sınıfında mermi seçmeyen ender tabancalardandır.baretta,sig sauer,luger,makarov,takarov,brovning,vs,vs
fakat askeri ve özel birliklerin tüm testler ve değerlendirmelerin yanında başka tarafa fazla yansımayan bir değerlendirmesi daha vardır.oda namlu çıkış hızıdır
tüm tabanca piyasasında en iyisi diye bilinenler 350 mt/sn yi geçemediler 1 tanesi hariç oda hecler koch mk 23) dür.namlu çıkış hızı 500mt/sn dir. ve tüm testleri başarıyla geçmiştir.daha yazayımmı.selamlar

12 03 2009
hakan

arkadaşlar elimde iki adet cz 75 var ikiside orjinal 94 ve 97 model ikisinide uygun fiyata vericem

12 05 2009
cafer

sayın hakan bey silahın tanesini yada ikisini son fiyatını kaça verirsin saygılarımla

12 03 2009
hakan

ilgilenen arkadaşlar beni 0 505 211 51 01 nolu telefonumdar arayabilirler

30 05 2009
SEZGİN61

hocam silahınızı satmadıysanız almak için ilgilenirim tel 05053121192 05388446161 görüşmek ümidiyle

14 03 2009
hasan

bilende konuşuyor bilmeyende cz 75 abarttığınız kadar güzel bi silah değil. bu silaha güzel diyen hayatında başka silah denememiş demektir.browninh hp nin üstüne silah tanımam.

12 06 2009
memet

silahın kralı sig sauer olum yorum yapmayın fazla

12 06 2009
memet

hasan browning yakışıklı silah dostum seside on numara ama o a.q hp de yazaramaz silahım çalışsındiyosan yarı yoldabırakmasın diyosanız sig sauer alın

15 03 2009
kağan

arkadaslar uygun fiyatlı 9*19 veya 45 lik şarjörlü tabanca arıyorum..orjinal model temiz beretta f92…… cz 75 serisi browning 14 lü…… glock 19 c + 21……. walter p 35 + p22 ……. hk…… sw…… modeller öncelikli.. mail adresim otomatiktabanca@mynet.com
mesaj atınız

19 03 2009
selim

slm çok haklısınız

22 03 2009
haymanalı

arkadaşlar tamam hepiniz haklısınız silah ii veya kötü herkesin kendisine karşı bi beğenisi vardır ama herkez ile atışta sağlamlık ta nede olursa olsun iddasına girerim sınıfının ve emsallerinin içinde en güzel silah cz-75

25 03 2009
onur

ben 12 yaşındayım bizim memleket osmaniye babam polis bir tane cz 75 15+1 kromlu tabancası var çok güzel tabanca hayatta dikdiğini gömedim birbirinize laf yetiştirmeyin en iyi tabanca (CZ-75)

4 04 2009
ankaralı

Her şeyden önce terbiyeli konuşmayı adet edinin. İnsan olduğunuzu unutmayın… Aklınıza geldikce, ağzınıza bacaklarınızın arasındakini almayın…

7 04 2009
sezai

bırakın la kavgayı taşımadığım marka silah kalmadı her marka silahı taşıdım.CZ-75in üzerine silah tanımam ses dersen onda hedefi 12 den vurma dersen onda silah dan anlayan konuşşun anlamayanlar birer kuru sıkı tabanca alsın taşısın.

12 06 2009
memet

lan olum sezayi cz güzel silah ama sig sauer den demi hızlı yemişim lancz yi sig sauer olum yorum yapmayın lan bu yorumun üstüne

14 04 2009
ftrh86

cz nin üstüne silah yok kardeşim.onuda star takip eder

17 04 2009
Şahin AYDIN

herkes bişey söylüyo bizim hayatımız silahlarla geçti cz 75 çok iyi silahtır sesi çok iyidir ancak altı pik demir çabuk kırılır kilitin ordan sahit oldum çünki daha ne silahlar var dünyada smith wesson , browning , walther silah bunlar dünya biliyo bu silahları

24 04 2009
sakaryalı

lan buraya yorum yapan angutlar silahın nasıl bişe oldugunu bilmiyonuz salak gibi yorum yapıyonuz kullanın ondan sonra konuşun şuana kadar 14.lüden sonra en iyi üretilmiş silahlardan birisidir cz 75 silahı kullanmayan angutlar yorum yapmasın

29 04 2009
hakan

çok berbat silah bence

10 05 2009
murat 35

cz 75 güzel silah ama ondandaha iyiside var mesela jeriko mesela zgzavır

13 05 2009
kadir

yerli malı kullanın arkadaslar zigana ya bakın

14 05 2009
RİZELİ

ZEVKLER VE RENKLER TARTIŞILMAZ,,, BİRBİRİNİZİ YEMEYİN UŞAKLAR,, BENİM EN SEVDİGİM SİLAH — SIG SAUVER — İSTERSENİZ BAKIN …

12 06 2009
memet

RİZELİ allahına kurban senin sig sauer den başka silah tanımam bu enayiler boşuna yorum yapıyo baba aynen bende de var bi tane p229

27 07 2009
cantuk

ben tokattan canturk RİZELİ KARDASIM benim rizedeki silahcı arkadaşlarımm son kararı cz 75 de verdiler onlari bir tanı istersen

30 05 2009
SEZGİN61

silah tıpkı kadınlar gibidir çirkin kadın olmadığı gibi çirkin silah da yoktur silah merakı olan birinin bir silahı kötülemesi yakışıksızdır bence

31 05 2009
hakan

Yaa belcikalilarin 1996 model browning.i var inanilmaz birsey 20 tane mermi aliyorve ak47 mermisine benzeyen ucu sivri mermiler aliyor iste burde resmi var kopya yapip adrese girin http://www.enemyforces.net/firearms/fiveseven_3.jpg

31 05 2009
hakan

birsey daha demek istiyorum burda yaziyorsunuz söylüyorsunuz önemli olan birsey tabanca kadar önemli olan sey mermidede is bitiyor bazi mermiler var ister cz ye isterseniz brownng,e sürün patlamaz mermide önemli eger silahin etkili birsekilde hedefi vurmasini istiyorsaniz iyi mermi kullanmanizda sart tahrip gücünü artirmak icin en iyi mermiler ucu oyuk olanlar yada hedefe carptiginda yarilip pervane gibi ayrilanlar ama bu hedefe girdikten sonra pervane gibi ayrilan mermiler cok pahali duydugumagöre tanes 10 euroymus

31 05 2009
orhan

SATILIK CZ-75 EMEKLİ POLİSTEN RUHSATLI İHTİYACI OLAN ARASIN TERTEMİZ KUTUSUYLA DURUYOR HİÇ BİR SIKINTISI YOK 0506 248 03 68

31 05 2009
onur

doğru soyluyorsun hakan kardeş

31 05 2009
hakan

Orhan bey aradim cimadiniz tele ne kadar istiyorsunuz ben ilgileniyorum son fiyat ne kadar istiyorsun?

5 06 2009
hastası

walla hastayım cz75 e cok kral bi silah bende istiorum ilerde alırım belkı

10 06 2009
rasim

ruger p85 in üzerine tabanca tanımam ben sesi yeter kullananlar bilir g 3 ün sesi ruger p 85 in sesinin yanında sinek vızıltısı kalır.

11 06 2009
cz 75

hepinizin amq cz 75 üstüne silah yoq siz silahtan anlasanız keş yersiniz ……

11 06 2009
zalım

la yorum siz adam olmucunuzmu silah dedigin çek 16 çift möhürlüsü olur
ne bu maq aq konuşlar yoqsa siz oruspou çocugumusunuz

11 06 2009
trawesti

ya bu silahın namlusu götüme girse beni sogurturmu kalın bir sik gibi bir girsin birdaha çıkmasın ooo ne güzel olur yanıyorum trawesti sikmek isteyen varsan nuram 0534 321 57 64

12 06 2009
memet

travesti o namlu götüne girse belki kızar amına k odumun evladı uza lan

25 08 2009
demir

keleş üstüne silah tanımam ok

2 09 2009
yalnız kurt

bndede cz 75 var 12 senedir kullanıyorum heerhangi bir hatasını görmedim kendi sınıfında en iyi silah

13 10 2009
laz

Karadenizliyim silahin hastasiyim tasimasni iybilirim silahlan ete atmasini degil havaya atmasini severim silah erkege bir saniye kabadayilik yaptirir ömür boyu karilik akilli olun genler silah insanin namusudur tasimasini bilin…?

21 10 2009
fatsalı yalnız efe

ben fatsalı babakurt beyler sizin hiç birinizin bir şeyden anladıgı yok silah bakım ister temizlik ister ben beretta cz 75 ve brownınk ten başka silah kullan mam hatası çok az operasyonda hataya yer yoktur bu silahlar baktıgın zaman seni yolda bırakmaz sen bakma silaha ondan sonra takılıyor de birde şu vardır biz karadeniz insanınınn bir lafı vardır bak söylüyorum istemesini bilirsen vermeyen orosbu olmaz atmasını bilirsen vurmayan silah olmaz buda silah tan anlamayan tas kafalara kapak olsun babakurt@yalnizefe.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: