yeni browning tabanca FN Five-seveN Belgium

23 04 2008

“Beş yedi” tabancanın, tarafından (FN) Fabrique Nationale’nin olduğu şirketin olduğu Belçika tasarlandığı kendinden-yükleme. Tabanca alenen, 1996’da sunmuş oldu. “Beş yedi”, yeni için odalı (SS190) 5.7x 28 mm orta kendisi tarafından Fabrique Nationale geliştirilen kartuş olan perspektiftir. SS190 şimdiden, FN P-90’la hafif makineli tüfek kullanılır.

Bu kartuş, düşünce olan (PDW)’in olduğu silahın olduğu bir savunma kişisel uymak için geliştirildi. Çoğunlukla, ani saldırı yiv aç kartuş yeteneklerin ve girmenin, içinde kartuş tabancanın basıncın olduğu varil olduğu ve güç irkildiği savaşa yer verir. SS190’in, 48’i min dizdiği kevların olduğu 200’denin tabakalarına girdiği yayımlandı, P-90’dan hafif makineli tüfeği ateşledi. 150’de o tarafından örtülenm, kurşuna miğferin olduğu ordunun olduğu bizin olduğu standartın olduğu ve hedefi yenen kanıtları dizer. İrkilme güç olan kartuş, üç kat, standarttan NATO 5.56x 45 kartuş olan (. 223 Rem)’in olduğu mmi düşürendir.

“Beş yedi” tabanca olan kendinden-yükleme, yeni silah olan bir üretim ve düşüncedir. Teknik olarak, sıradan olarak bir hafif makineli tüfek sınıflandırılır, ama taktik açısından, kişisel silah olan bir savunmadır. Hatırlatmak: Silahların çoğunlukla, tarafından sürücüler kullanıldığı PD, personele personel sağlar, top ekipte görev yapar, ve diğer saniye, kendisinde aktifte savaş hareketler yer almayan ve hiçbir ihtiyaç otomatik olmayan askerleri çizer, veya, onların, çoğunlukla kendi için silahlar savunmayı kullandığı gibi tüfeklere aniden saldırır.

Daha erkeni saniye, askerlerin, hafif makineli tüfekler o yer verilen -200 metre. Yine de düşüncenin, sıradandan düşünce olan hafif makineli tüfek ayrıldığı PDW. Ana fark, hafif makineli tüfeklerin, sıradan için odalı kartuşlar olan tabanca olduğudur. Kendi ana PDW fikir, bir hafif makineli tüfeğin, tüfeğin, hafif makineli tüfeklerin, etkili ani saldırının veya otomatik uzunda düşmanlara bir sıra silahlandırılan tüfeğin olduğu savunma olmadığı gibi karakteristikleri ateşlediği otomatikle silahı çirişlediğini geliştirmekti. Üstelik sıkı silahlar, için zorunlu onların, çoğunlukla kullanılmadığı gibi askerlerin olduğu ikinci-çizgi ve tedariktir. Kartuşun, bir çok keskine ek olarak yüksek ilki hız kurşun olan bir burunun olduğu olduğu küçük-sıkıntının olduğu SS190. Bu hem özellikler, çok girmenin sonuçlandırdığı yüksek sağlar. Ne kadar da hafif kurşunun, birisi varsa, onun, onu çabukça gevşettiği gibi dezavantajlar, ilk hız mıdır. Üstelik hafif ağırlığın, cephaneye % olan 60’da depolamayı artırmaya izin verdiği kartuşlar. Otomatik tabanca, kısmen kilitin, ilke irkildiği özgür çalışır. Sadece o uygula tek ateş. Silah, “Çift-hareket”in, mekanizmaya standart olarak çekiçle vurduğu tamamlanır. Yine de kendisiyle özel için bir kuvvet tasarlanan modeldir, bir “Tek-hareket”e mekanizma tamamlan. “Çift-hareket”, her zaman silahın, vurmayı hazırladığını yapana çekiçle vurur, ama maalesef sağla ilk doğrusu atış yapmaz, ve firstround, daha fazla sadece için tabancayı hazırlamak doğru ateş tasarlanır. Bu kadar, kendisi için, çalışmanın, “Sadece çift-hareket” tabancalar olan tipi kullanan dünyayı zorladığı hiçbir ciddi özel olduğu sebeptir. Tabancanın, elle yapılan model olan standartta emniyetleri yok. Kaymadır, ve kilit, çelik yapılır. Kulp ol ayarlanabilir arka ayırır. “Beş yedi”in, bazı farklı böylesiyle arka tamamlandığı FN ayırır, bundan dolayı, neredeyse her ele uyar. Çoğunlukla “Beş yedi” hiçbir radikal yapısal tasarım diğerle tabancaları kıyaslıyor olan özelliği var. Neredeyse sadece yeni özellik, kartuş olan SS190’dir. Dıştan sadece ol yeni P-90’a koru muhtemel tetiğin olduğu şekil yapar. Eldivenleri giymenin olduğu zaman vurmaya izin verir. Tabanca, ana hatın ayırdığı 4’e kolayca sökülebilir. “Beş yedi”, standart, iz bırakan mermiyi ve sesten yavaş (Sese bastırıcıyı kullandı) kurşunların olduğu hızı kullanır. Ol açılan tutturulmuşu bir görüş yapar. Her “Beş yedi”, bir varilin, lazeri çubuk veya bir fenere bindiği beraber olabilir. Yukarısı onu toplamak mühendislerin, bir gerçekten bir kendinden-yüklemeye tabanca etkileyici yeteneklerin, sıradana bir ani saldırıya neredeyse eşit olduğu zırh-delmenin ve girmenin olduğu kurşunu tasarladığı “Fabrique Nationale”, veya otomatik bir sıranın geçtiği kısada yeteneklerin olduğu tüfek olduğu. “Beş yedi”, ilk olarak kişisel tabancaya uyarken isteklerin olduğu silahın olduğu savunma oldu. Çok yüksek avantajlar girme, ve uzun ateş olan etkilinin sırasını sonuçlandırır. Güçlü de kartuş ve hafif ağırlık olan kartuşlar. Yüksek kapasitenin ve yüksek pratiği ateşin de olduğu oranın olduğu magazin. Elle yapılan emniyet değil. Sakin rahatı magazin olan bir sıranın olduğu iki için tutma. Uyuşabilir bastırıcı olan bir ses. Muhtemelen tek dezavantajlar dezavantaj, onun, “Sadece çift-hareket” mekanizma olan çekiç olduğudur. 50’in olduğu ateşin olduğu etkilinin sırası silahlandırıldığını çizer

About these ads

İşlemler

Information

18 responses

17 07 2008
hacı

çok delibi bi silah.harika.bildiğim kadarıyla dünyanın en fazla mermi alan en güçlü silahı.

4 12 2008
çakıroğlu

tek gecerım senı bşaka ustune tanımamam

30 12 2008
olgun polat

bunun fiyatı ne acep yas güzel silah domuz avlanır bunla

2 01 2009
Tolga

Dunyanın en guçlu silahı degıl arkadasım. sadece 5.7 mm lik bir mermi atıyor ve şarjoru20 adet mermı alıyor..ısabetli ve deliciligi guclu bir silah..durduruculuk gucu cok az..Domuz avına bu tabancayla cıkmayı hiç tavsiye etmem..

10 05 2009
ahmet

dünyanın en güçlü tabancası revolver 5mermi alan smith wesson .500 dür arkadaşım

6 12 2009
toy

Dünyanın en güçlü silahı Desert Eagle .50AE’dir. S&W .500 ondan sonra gelen en güçlü silahdır.

13 05 2009
kadir

baba bi silahmıs kimse kotulemesin

21 05 2009
ahmet

ağzı güzel değil

4 07 2009
şenol

profesyonel gözüyle gerçekten güzel brownig yapmış tek geçmek lazım baksanıza hala eski 14 lünün t serisini arıyoruz fiatıda uygun olursa edinmek lazım

20 07 2009
mademan

alkası yok en güçlü tabanca 44 magnum yani desert eagle 7 mermi alır ama bir fili bile durdurur.

14 08 2009
orhan muşlu

Arkadaşlar en güçlü silah değil tabiki ama çok güzel tasarlanmış. Ağırlığı, mermi kapasitesi, deliş gücü gibi özelliklere bakınca çok güzel. Birde durduruculuk var tabi ama bu konu önemli. Silahı ne için kullanacaksınız onu düşünmek lazım. Domuz avı için yivli av tüfeği kullanın. Kişisel güvenlik eçen böyle hafif bir silah kullanın. Eğer mecbur kalıp birine ateş etmeniz gerekirse adamı öldürmez ama yaralar sizi korumuş olur. Hem tehlikeden hemde cinayet ile yargılanmaktan. Olayların hukuki boyutlarıda önemli. İki adet tabanca taşıyorum. Birisi Browning 14 lü diğeri Yavuz 16 Tuğra. Browning eski ve donanım olarak zor bir silah olmasına rağmen sıfır tuğradan daha çok hoşuma gidiyor. Bu silahı hiç bir zaman elimden çıkartmayı düşünmüyorum. Bu silahta Browning dikkatinizi çekerim.

13 09 2009
hed_şatır41

siz ne diyorsunuz ya,bu makine 300 metreden çelik yeleği kevgire çeviriyor.donuzmu tanır bu.donuz neye uğradığını şaşırır.benim en favöri silahım.hedşat yapmaya gerek kalmıyor,20 mermi saydır allah saydır.saygılar

16 09 2009
rizeli

arkadaşlar ben sarı sap parmak izli 14 lüyü tek geçerim.üstünde de tanımam normalde.ama bu five seven bambaşka bir silah.dünyanın en güçlü silahı.silahın güçlü olması için sadece kalibre önemli değildir.silahın bağlantılarından tutun taki merminin yapısınına kadar önemlidir.bu silahtaki önemli bir fark gizli horoz olması.bi diğeri de mermisinin mavzer gibi(boğmalı mermi) olması bunun önemi fazladır.boğmalı mermi canlıya girince sert kemiğe denk geldiği zaman ordan yön değiştirir ve başka taraftan çıkmak ister.işte bu arada yaptığı tahribatı siz düşünün.başka bişi sölemeye gerek yok sanırım.

5 10 2009
siverekli

dyrjfhkghk

5 10 2009
siverekli

arkadaşlar eyer bu tabanca piyasaya girerse diyer tabancalara kimse bakmaz artık.bu silah mkek te ruhsatla beraber 13000 dolar bu fiat 2006 fiatı ama şimdi bilmiyom bulgaristanda 1000 dolar oldugunu duydum ama nasıl ruhsatlımı deilmi bilmiyom bu tabancanın yeni bi modeli daha var tek tek üç üç ve seri sıka bilen versiyonu siverekte bi kaç kişide var 13000 dolara ruhsatla beraber almışlar 30 mermi alan jarjürüde var bi internet sayfasında okudum bi tabancayı üreten firma bunun bu kadar ilgi çekecegini bilmiyordu dünyanın bir çok süper güç ülkelerinden sipariş varmış.

21 10 2009
Takarov

Dünyanın en güçlü tabancası 7.62×25 lik TOKAREV dir . keleşle bile çatışmaya girebilecegi uzmanların ortak görüşü.
Bu silahta çok güçlü küçücük bir çekirdege çok fazla barut hakkı yüklemişler.
Mermiyide sivri yapmışlar. Sanırım bu tanacanın karşısında durmak oldukça zor.

25 10 2009
SERDAR TEZCAN

ince ve arkasında barutu fazla olan çekirdek tazikle hedefe girer kalın enine açar yarayı ince derine işleyip hayati organları keser ve organlara kan veya pislik bulaşır buda çabuk ölüme yol açar yakın mesafeden en iyi 7.65 veya 7.62 silallar öldürücüdür akın birdala 9×19 yakın attılar heirif 9 mermi yedi yinede nalları dikmedi kendinize bir iğne birde çuvaldız batırın iğne zıplatacaktır yine diyorum barutda olmalı yeterince mesela 6.35 le 1tane ölümlü olay duydum kışın paltolu yağlı birine atsanız gövdeden kesin ölmez sadece dana gibi bağırır selamlar rizeli amatör avcı yivsetli silah meraklısı

6 12 2009
toy

Ayrıca bi durum daha var, Türkiye içerisinde hiç görmedim bu silahı. Burda yazılan özellikler ( Eski ABD PAGST çelik yeleğini 300, kaskını 240 metreden delme. ) sadece SS190 mermileri için geçerlidir. Bu mermiler özel asgari timlere verilir. Normal koşullarda siz Türkiye’de bu silahı getirtebilirsiniz fakat o özelliklere sahip bir silahınız olmaz. Çünkü MKE’den SS190 mermileri alamazsınız, kullanımıda yasak.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: